אוזי אוסבורן

"אני לא זוכר שאני בן 70" (הוא בן 69)

אוזי אוסבורן כאן

לקראת הופעתו בלייב פארק
/5

הצטלם עם הנחיתה ליד מטוסו הפרטי. הולך להפציץ הפארק בראשון. הבי מטאל בגיל 70?  אוזי אוסבורן עדיין צעיר. רק בן 69 (עד דצמבר) הבעיה היא שהוא אינו  זוכר בדיוק בן כמה הוא. אולי לא רוצה לזכור. מצד שני, האיש שלבש פעם את הגלימה המטאלית של בלאק סאבאת', טוען שדווקא קורים לו דברים טובים:
* אלכוהול: "אני כל כך מרוצה שוויתרתי על שתייה. הייתי אלכוהוליסט זועם. כשהייתי שותה אלכוהול, הייתי קונה פרארי או מה שלא יהיה, ושרון תמיד נפטרת מהם (מהקניות שלו – י.ח)"
* "תמיד פחדתי שאמא או אבא שלי ימותו כשהייתי ילד. תמיד חששתי שמשהו רע עומד לקרות להם"
* הוקרה: "אני רוצה להיזכר על העבודה שעשיתי עם בלאק סאבת'. אני כל כך גאה במוסיקה. אבל אם להיות כן, זה ייחשב בעיני הישג – אם רק יזכרו אותי. אני בא מאסטון בבירמינגהם, נהגתי לשחק באזורים נטושים. אני לא חוזר לשם הרבה, אבל פעם חזרתי בתוכנית של ה – BBC. יש בחור שגר בבית שגדלתי בו, והם גובים 200 ליש"ט לישון בחדר השינה שהיה לי בילדותי"
* החלטות: קבלת החלטות אינה הצד החזק שלי. יש לי בעיות אמיתיות עם זה. "אוזי, אתה רוצה את האדום או את השחור? אני נשאל. "אה, אני פאקינג לא יודע, תבחרי את"
ביטלס? חשבתי שאני הולך למות כשפגשתי את פול מקרטני. הביטלס הם הלהקה האהובה עלי. זאת הסיבה שנכנסתי למוזיקה. והוא איש מקסים. יש אנשים שאומרים שהוא לא, אבל אני לא שם זין. הוא היה נחמד אלי.
* "שטן? זה מטורף שמישהו יחשוב שאני אהיה חברו של השטן, כי אני פוחד מכל השיט הזה. אני מאוד מאמין באמונות טפלות".
פחדים: "מה אני מפחד? מחולדות. יש להם כל כך הרבה מחלות שאין להן תרופה. כמו כן, אני פוחד ממלחמה. כל כך שמחתי שגדלתי אחרי המלחמה. עכשיו זה מרגיש כאילו יש מלחמה בכל יום מזוין. זה לא טוב."
* מחלות: "אני קצת היפוכונדר. אם אני מתעורר ויש לי גוש על הצוואר שלי, אני חושב מיד, שאני הולך למות. הצרה היא, שאני תמיד חושב, שאני יודע יותר מהרופא. האמת היא, שהוא אינו יודע על מה הוא מדבר".
אוכל: "אני מכין פיש אנד צ'יפס טובים. אינך יכול להשיג פיש אנד צ'יפס בלוס אנג 'לס, אם אתם מגיעים ללוס אנג 'לס ואתם רוצים פיש אנד צ'יפס, תלכו לאחד הפאבים האנגליים".
אמריקה: "אני רוצה לחזור לאנגליה יום אחד. מזג האוויר כאן נהדר, אבל שונא את כל הבולשיט המקומי. כל העיתונים אומרים שאני חולה או: 'אוזי גוסס, המילים האחרונות שלו היו …'"
זקנה: "הדבר הקשה ביותר בהזדקנות הוא שכל החברים הטובים שלי מתו. הבעיה שלי, באמת, שאני לא זוכרת שאני 70 (הוא 69). אני לא ממש יודע מה אנשים בני 70 אמורים לעשות. אז אני פשוט עושה את הדבר שלי"

***** אוזי אוסבורן, הרוקר שהתיז עלי קצף לבן בהופעת ב-2010 ממסגרת פסטיבל "אוזפסט" בפארק הירקון, מגיע ביולי (8 ביולי 2018, לייב פארק ראשל"צ) להיפרד מהקריירה שלו – כחלק מסיבוב פרידה עולמי, שיענה על השאלה שהוא נשאל בשנים האחרונות: "מתי אתה פורש?" אחרי שנים של שרידות מפתיעה וקדמת במה מטורללת כסולנה של להקת "בלאק סבאת'" – יגיע אוסבורן לתת תשובה, כשהוא עדיין ניצב על שתי רגליו, אחרי שנים של ברקים ורעמים בתחום ההבי מטאל. מי שמכונה "הסנדק של ההבי מטאל" יחגוג חמישה חודשים אחרי ההופעה בישראל את יום הולדתו השבעים (8 בדצמבר) בסיבוב פרידה משלו, הוא מלווה לראשונה מזה עשור בגיטריסט האגדי-בפני-עצמו Zakk Wylde ולהקת אול סטארס קטלנית מעולם המטאל.

מסיבת עיתונאים 2010

וידיאו מההופעה בישראל 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן