All Saints - Red Flag

Red Flag

אול סיינטס

הליקון
4/5

"כל הקדושים"  All Saints מניפות דגל אדום. לא זה אינו דגלה של תנועת הפעלים ההיסטורית. זהו צבע אדום בענייני יחסים בינה ובינו. איך לא ראתה את מה שמתחולל, איך לא חשה בתכניותיו. הוא הכניע אותה באהבה, אבל מדוע לא הקשיבה לאזהרה? התייחסה כמו טיפשה לדגל האדום.
"דגל אדום" – שיר עשירי באלבום של החבורה הבריטית, קצב אפרו מייצר מתח. מהשירים החזקים באלבום, המציין את שובן של האחיות נטלי וניקול אפלטון, שאזאניי לואיס ומאלאני בלאט למרכז הבמה. ניקול אפלטון שנפרדה מבעלה ליאם גאלאגר, האח הצעיר מאואזיס, מספרת מן הסתם את הסיפור שלה. הדים לסיפור תמצאו גם ב – One Woman Man, שיר בצליל טריפ פופ, הרמוניות שירה כנסייתית ברקע, בו נזעקת השאלה – “Are you ever gonna be a one woman man?”
האלבום הוא המשך הסיפור של הלהקה הבריטית שהוקמה לפני 23 שנה. יש מקום ללהקת בנות מהסוג הזה ב-2016? בעוד אלבומן "סטודיו 1" מ-2006 לא החזיר עטרה ליושנה, האלבום הזה נשמע כחזרה מוצלחת למסלול שהביא אותן למכירות של 12 מיליון אלבומים ו-5 סינגלים של מקומות ראשונים. One Strike  הפותח,  שיצא כסינגל הוא רוח רעננה המרימה מחדש את מפרשיהן.
And with one strike/ My world lights up a fire/ Call it a sign/ Don't need hindsight/ I'll make my emotions clear/ And then disappear
כל השירים נכתבו ע"י שאזאניי לואיס, היוצרת המרכזית של החבורה עפ"י סיפורים שסיפרה לה ניקול אפלטון. בגדול – חזרה  לבסיס שנות התשעים במנגינות, בהרמוניות, בעיבודים, בהפקה עדכנית מלוטשת.

One Strike, One Woman Man, Make U Love me, Summer Rain, This Is War, Who Hurt Who, Puppet On A String, Fear, Ratchet Behaviour, Red Flag, Tribal, Pieces

וידיאו: One Strike

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן