עדן אלנה - אמא

אז מה הוא ביצוע מותאם אירוויזיון?

הכוכב הבא 2020 "הכיסא החם"

עם אלה לי, מורן אהרוני, אוהד שרגאי, ללי קולישקין, עדן אלנה
4/5

כשאוהד שרגאי הגיש ביצוע מרוגש של "ואם פרידה" של דיקלה, העירו לו השופטים כי בשלב הזה הוא כבר צריך לכוון את עצמו לאירוויזיון. אמדורסקי אמר לו: "שרת מושלם אבל זה הרגיש לי כמו ריאליטי". ומה התוכנית שהוא שופט בה? לא ריאליטי? שורה תחתונה: לא ידעו איך לאכול את הביצוע של שרגאי. הזכירו כי נטע ברזילי הגיע ל"הכוכב" עם "מוצר מושלם" לאירוויזיון.
כשעדן אלנה שרה "אמא" המוכר מהביצוע של ריקי גל וגרמה לשירי מימון להתמוטט, ולדמעות לפרוץ מכל עבר (קלוז אפ לאמא) – לא שמעתי את המילה "ראליטי" ושהשיר לא הכי מתאים לאופי האירוויזיון. מה שאומר: בשיפוט בתוכנית ריאליטי – הכל יחסי, והחלטות השופטים לא מדויקות כמו הביצועים ששמענו בפרק הזה – של עדן אלנה, של מורן אהרוני, ששרה ליידי גאגא.
מי יכול לחזות מה מתאים לאירוויזיון? כשאלה לי להב שרה בקלילות ובריקוד  – I Kissed A Girl זה המודל לאירוויזיון? כלומר – "ממתק נגיש" כפי שהגדיר אמדורסקי במקום עומק? גם ללי קולישקין בחרה בכיוון הזה, פופ רקיד (Wings של ליטל מיקס) , העמדה מצועצעת, ובקושי סיימה את הריקוד, בגלל כושר גופני ירוד.  הדמעות שלה היו דמעות של פרפקציוניסטית בת 16 – על תחושת החמצה, למרות שהשופטים היו מאוד נדיבי לב איתה. מה שבטוח הנערה הזו – לכשתתבגר, תדע לנהל את הקריירה המאוד מבטיחה שלה, ולא לבחור שירים שאינם תואמים במדויק את מידותיה. היא אמנית בנפש.

מורן אהרוני – Always Remember Us This Way
אלה לי להב – I Kissed A Girl
אוהד שרגאי – "ואם פרידה"
ללי קולישקין – Wings
עדן אלנה – אמא

עדן אלנה – אמא

מורן אהרוני – Always Remember This Way

אלה לי להב – I Kissed A Girl

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן