ההופעה

אייל גולן

היכל התרבות תל-אביב
4/5

היה בלגן לא קטן בהיכל. הרי אנשים לא באו בשביל לשבת. הם באו בשביל לקום מההתחלה. אחת נטשה את ההופעה באמצע. לא שילמתי 190 שקלים כדי לראות לקהל את הגב. בשביל אייל זו הייתה הפעם הראשונה שהוא בהיכל התרבות, לא דבר שאפשר להקל בו ראש, ולא סתם היכל תרבות, היכל מפוצץ.

יש לאייל קהל שלוקח אותו בסופו של דבר ללב הקונצנזוס, שחלקו מגיע לשלמה ארצי בקיסריה. אנשים שהשקיעו לא מעט כדי להגשים לעצמם חוויה. הזוג שישב מאחורי הגיע ברכבת מעכו. הבחור אמר לי: לא מחפש עומק אצל אייל. הזמר הזה עושה לי נעים באוזן. תענוג לי לשמוע אותו. הנעים שלו זה העומק שלי.
אז לכתוב ביקורת אחרי משפט כזה? אני מעריך שרוב האלפיים שבע מאות איש שמילאו את היכל התרבות אינם מעוניינים לשמוע ביקורת. הם באו בשביל הנעים הזה, בשביל קול מיליון דולר שלא מבלבל להם בשכל. הם באו כדי לקבל בדיוק את מה שהם קיבלו, ואייל גולן נתן להם את מה שהם רצו לקבל. החיים הם סרט רומנטי, השירים נעים בין שברון לב באהבה לתפילה ולדמעות. תזמורת של 14 נגנים, זמרי ליווי, כל הלהיטים המבוקשים + 2 מחרוזות + טריפונס (כולל מחרוזת טריפונס) מופע מושקע גם מושקע.
ציינתי בעבר לא אחת ולא שתיים שכמה חבל שזמר כמוהו, מבזבז את אשר נתן לו הבורא – קול יפהפה, דיקציה מעולה, שירה חמה ועשירה – על קונפקציות שיצרני המוסיקה הים-תיכונית המקומיים ומתמחיה תופרים לו. זה לא רק מילים. זה גם שבלונות מוסיקליות קבועות.
שירים על כאב לב הזה שמקבלים קצב של חאפלה ים תיכונית צוהלת ומחויכת. המילים – דיכאון. המוסיקה – חגיגה. יגידו: זה הז'אנר העצוב הכי שמח. טענתי שפשטות אינה פשטנות. שגולן לא ישמע בקולי? למה שישמע. יש נוסחאות שמשרתות אותו. ונוסחה מנצחת כידוע אין מחליפים.
משהו על תחושת השוק בהיכל: אייל גולן לא אשם בזה, אבל אני מצדיק את האנשים ששילמו בשביל אייל גולן בהיכל התרבות בישיבה מרופדת וקיבלו אייל גולן מוסתר ע"י חוגגים שהרגישו בהיכל כמו בחצר האחורית של הבית שלהם.
יש משהו מאוד תזזייתי בקהל המקומי, שמרגיש צורך להיות פעיל מאוד, לפלוש לאיזשהו מקום כדי להראות שהוא חוגג מתחת לאף של הזמר. היכל התרבות זה בכל זאת לא מגרש כדורגל, והופעה של אייל גולן בכל זאת אינה משחק העונה.

האלפיים שבע מאות איש שמילאו את היכל התרבות באו לקבל בדיוק את מה שאייל גולן נתן להם – שעתיים מושקעות של טלנובלה מוסיקלית – הז'אנר העצוב הכי שמח. והם שרו איתו בשירה כזו שהמבקר נותר חסר עבודה.

שירים: הוזה אותך מולי, אלוהי, חוף, לוחמת, אהבת חיי , שמועות, בעירי, גן עדן, צליל מיתר, את שלי אני שלך, מצטער, בין הטוב והרע, דמעות, כבר לא יכול, סרט שחור לבן, מציאות אחרת, פיצריקה, מחרוזת טריפונס, מחרוזות: מחרוזת 1 – צאי אל החלון, יפה שלי, לקנות לך יהלום, מלך המגרש, מחרוזת 2 – מלכת היופי, האור שבעיניים, בחוף של פורטוגל, מתגעגע
הדרן 1 – ואני קורא לך,הדרן 2 – מחרוזת: לב של גבר, הסתכלי עלי, בלעדיך , הדרן 3 – הוזה אותך מולי


אייל גולן בהיכל התרבות ת"א – קטעים בוידאו

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

11 תגובות

  1. לא הייתי אבל הורדתי את זה ואני שומע את זה כל יום וזה הופעה הכי מדהימה בעולם עם כל הקצב אייל גולן מלך
    ומיזה דודו אהרון ומשה פרץ הם פשוט זבל ליד אייל גולן

  2. אני חייב את עזרתכם!

    אני ובת זוגתי חיים בחו"ל. בגלל תקופת הפסח אנחנו בארץ עד אמצע מאי. אנחנו מאוד אוהבים את איל גולן אבל אף פעם לא יצא לנו לראות אותנו בגלל הגעתנו הנדירה לארץ. אנחנו חייבים להשיג כרטיסים להופע שב 7 או ב 9 למאי אחרת לא ייצא לנו לראות אותו. אנחנו חוזרים לחו"ל באמצע מאי. נשמח אם יש איזה מישהו טוב לב שמוכן לעזור לנו ולהשיג לנו שני כרטיסים לאחד מהתאריכים הללו. כפי שהבנתי יש לו עוד הופעות בסוף יוני, אבל לנו זה כבר לא עוזר.

    ניתן להשיג אותי גם בטלפון 0507279265

    בתקווה לטוב!

    ובברכת חג שמח!

    אמיר

  3. בתגובה ל-8.

    כל הכרטיסים להופעות של אייל גולן בחודש מאי אזלו. להופעותיו שיערכו ב28-29-30 ביוני ניתן להשיג כרטיסים ב"לאן"

  4. גם אני מחפשת את התאריך של ההופעה הבאה של אייל גולן והיכן קונים כרטיסים…. בעל מנועי החיפוש אין אינפורמציה מעודכנת על כך.
    אם מישהו יודע אשמח
    תודה

  5. טעית בשם שיר אחד, השיר נקרא: "הסתכלי אלי" ולא "הסתכלי עלי".

  6. היתה הופעה מדהימה,ישבתי בשורה השנייה ונהנתי מכל רגע,אייל גולן זמר ענק,פרפורמר מצויין,היתה אווירה מחשמלת בהיכל,גדול זמרי ישראל בכל הזמנים..

  7. אירוע מושקע ומדהים
    מזמן לא נהנתי ככה אייל התרגש, נתן את כל כולו זו הייתה ההופעה הכי מדהימה שהייתי בה והייתי בהמון הופעות.
    ישר כוח אייל
    ואילנית את מדהימה!!!

  8. זה היה מופע אחד לדור….נהינתי ברמות מטורפות , הכל היה מושקע ומקסים…כל הכבוד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן