ישי לוי - אל תתני לי

אל תתני לי

ישי לוי

מילים: דיקלה לחן: עממי יווני עיבוד והפקה מוסיקלית
3/5

דיקלה משרבטת שירי אהבה בסגנון מליצי מיושן. המטפורות שחוקות עד מרופטות. הטקסט מצועצע, מנופח. ישי לוי קיבל לחן "יווני עממי" (הרבה שירים יווניים הופכים עלומי שם כשהם מגיעים לזמרים מקומיים…) והפך אותו לשיר קצבי שמח בטעם ימני בהפקה שמוסיפה צליל קצבי של גיטרות חשמליות. סלסולו של הטנור הייחודי נשמע קר. הכנסת צליל הסקסופון (שנשמע כמו זורנה) משפרת מעט את המצב. בגדול – זה נשמע שיר אקראי ברפרטואר של ישי לוי. לא יודע מי אחראי לבחירות שלו. כאן – זה פספוס. לא חם לא קר. לא שמח, לא עצוב. אני הייתי מציע ללוי להחמיר יותר בבחירת השירים שלו, להיות פחות ביצועיסט ויותר מעורב כזמר-יוצר.

אל תתני לי, אל תתני לי, להיות רחוק, רחוק ממך.
את כולך נהר של יין, משתכר ממבטך,כשאטבע בתוך עינייך,
תאספיני אל חיקך.
אל תתני לי, אל תתני לי,  להיות רחוק, רחוק ממך.
חצות היום ועייני עדיין, לא ראו את יפתי.
חצות היום ושפתיי עדיין, לא נישקו את אהובתי.
אני שבוי בציפורנייה, נשרט מכל ליטוף שלה,
אני שבוי בלילותיה, נכנע לכל חלום שלה.
אל תתני לי,  אל תתני לי,להיות רחוק, רחוק ממך.
אל תתני לי,  אל תתני לי להיות רחוק, רחוק ממך.
את כולך נהר של יין,  משתכר ממבטך, כשאטבע בתוך עינייך,
תאספיני אל חיקך.
אל תתני לי, אל תתני לי, להיות רחוק, רחוק ממך.
אל תתני לי, אל תתני לי, להיות רחוק, רחוק ממך.
להיות רחוק, רחוק ממך.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. אגב, השיר הזה בסך הכל 3.4 ככובים, הרבה מעל הבינוני, וטוב בהרבההה מרוב שירי הפופ המזרחי וגם מעל רוב שירי גלגלצ המערביים, בזכות העיבוד הרענן, מגוון וקצבי והשירה החמים של ישי. אבל הכתיבה הכללית רומנטית משאירה רק את הלחן טיפה קריר. עדיין שיר סבבה !! הדיסק האחרון שלו…פנינה לא מוערכת מספיק.. שועל קרבות !

  2. השיר הזה אולי לא משהו, ואפילו נכון שבהרבה אלבומי עבר שלו- יש יותר מידי חומרי פילר, טוב לצד בינוני באותו תקליט, ולעתים אי קפידה על בחירה (אבל עדיין עדיף על כוכבני משה פרץ ואייל גולן), אבל הסינגלים שלו כמעט תמיד היו מעולים, והדיסק האחרון שלו..פנינה לא מוערכת מספיק… עוד מ 2018 ("שועל קרבות" האלבום היפה ואחרון, הפעם קצר וענייני יותר.. מעברו). והאם אלבום ההוא, "שועל".. קיבל את ה 4\5 כוכבים ?! לעומת חלק מהארט פופ המערבי המאוד משעמם שיקבל פה 4 כוכבים לאחרונה ? מלבד מיקה הרי, שני הגברים הישראלים בחלק האלבומים (שנותר רק בדף הבית, תסדר את זה)..המערביים האחרונים….לא ראויים ל 3 כוכבים אפילו. נכון.. יותר מידי חומרי פופ מזרחי..אחריםם… דומים מידי אחד לשני ולאא ברמת שיאי ישי לוי ודיקלה (מינוס הדיסק האחרון), אבלל…עד שיש כבר אלבומים פנינה.. גם לא מקבלים מספיק הערכה מיקצועית בעיתונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן