אנסמבל קים קידר - את

את

אנסמבל קים קידר

מילים לחן והפקה מוזיקלית: קים קידר שירה: אביב כפיר
4.5/5

קים קידר משתמש בשיר השירים  כדי להפוך שיר אהבה לקסם מוסיקלי. געגוע לאהבה ראשונית שהותירה משקע של כמיהה למצב של – היית או היה זה חלום. לא מצב של אובדן טוטאלי, אלא מהות חיים שניזונה מערגה עמוקה למשהו טוב.
המילים מתכתבות עם המוסיקה המעוגלת, המלטפת, ישראלית במהות הקשר שבין מילים וצלילים, ספוגת ניחוחות הג'אז ומעוטרת נגיעות אוריינטליות. שירתו של אביב כפיר מביעה את הגעגוע בעצבות, אינה גולשת למלודרמה. שיר בטעם של פעם, שאינו תלוי במגמות/ אופנות מוסיקלית, בנוי על אינטרקציה מופלאה בין מילים לחן וביצוע. אהבה ממבט ראשון שגורמת לך להתאהב משמיעה ראשונה.

*** אנסמבל קים קידר הוא הרכב מתחלף של זמרים ונגנים בראשות קים קידר, מוזיקאי ירושלמי, בן 29, בוגר האקדמיה למוזיקה ולמחול בירושלים, שכתב, הלחין ועיבד את כל השירים באלבום. אחד עשר הרצועות, הנמצאות בטווח שבין אבישי כהן לעידן רייכל, משלבות מקצבים והרמוניות אתניות יחד עם מאפיינים ממוזיקה לטינית, ג'אז, פולק ורוק ויוצרות שפה מוזיקלית ישראלית ורב תרבותית בו זמנית. חמשת הזמרים הלוקחים חלק באלבום, נותנים אינטרפרטציות שונות לשירים, משלימים את התמונה ומספרים סיפור אישי וקולקטיבי גם יחד.

פסנתר וקולות: קים קידר, גיטרה אקוסטית: מתן גילת, קונטרבס: דוד מיכאלי, תופים: דור בירן, כלי הקשה: מעיין דוארי, סקסופון סופרן: אביחי אורנוי

את / באת והלכת / אהבת אותי כך / כמו שאני כמו שאת 
אהבת אותי רך 
את / באת והלכת / נתת את כולך / נתת מבלי לבקש 
נתת לי אותך 
אם / אראה אותך שוב / נשב תחת צל / נמצא מקום בין חוחים 
ובו נבנה את ביתך 
עד / יפוח היום / ונסו צללים / לא נצטרך עוד מילים 
נדע, היה זה חלום / בינינו יש ים 
אל / תראיני כעת / תני לי דקה לנשום 
דקה לסדר / אולי אמצא מנוחה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן