סיימון קאוול אקס פקטור תבחר את נציג ישראל לאירוויזיון 2022

"אקס פקטור" תבחר את נציג ישראל לאירוויזיון 2022

"הכוכב הבא" הפסידה במכרז של תאגיד השידור הישראלי ל"אקס פקטור" אחרי חמש שנים שבחרה את הנציג הישראלי לתחרות הבינלאומית

/5

המסורת אינה נמשכת: תאגיד השידור הישראלי "כאן" בחר לראשונה בתוכנית "אקס פקטור" ברשת 13 לתוכנית שתכתיר את הנציג הישראלי לתחרות האירוויזיון של 2022.   התוכנית נבחרה במכרז עליו התמודדה מול תוכנית הריאליטי של קשת 12 "הכוכב הבא". ההצעה שהגישה רשת 13 למכרז כללה מלבד תוכנית הריאליטי גם חבילת פרסום לתכני התאגיד והצעות לשיתופי פעולה נוספים.

"הכוכב הבא" בחר את הנציג הישראלי לאירוויזיון במשך שש עונות בשנים 2015 ועד 2020. כל הזוכים בתוכנית זו צלחו את שלב חצי הגמר בתחרות, ופעם אחת נרשמה זכיה – נטע ברזילי באירוויזיון 2018.  בין הנציגים הישראלים שנבחרו במסגרת ,הכוכב הבא" לתחרות השירים הבינלאומית נדב גדג', חובי סטאר, קובי מרימי.
עדן אלנה, שזכתה בגמר "הכוכב הבא לאירוויזיון" נבחרה לייצג את ישראל בתחרות  במאי 2020 עם השיר Feker Libi (מילים ולחן:דורון מדלי ועידן רייכל), אולם זו בוטלה בעקבות התפרצות מגפת קורונה. אלנה תייצג את ישראל בתחרות שתתקיים ברוטרדם בחודש הבא עם השיר Set Me Free.
"אקס פקטור ישראל" שודרה במשך שלוש עונות בערוץ 2 ובהמשך ברשת 13. התוכנית מבוססת על פורמט הריאליטי הבריטי אותו פיתח סיימון קאוול, שצפוי להיות חלק מצוות שופטי העונה הקרובה של התוכנית, לצד נטע ברזילי ואביב גפן.

אקס פקטור ישראל פייסבוק

סיימון קאוול באקס פקטור

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן