ariana grande k bye for now

k bye for now

אריאנה גרנדה

הליקון
3.5/5

תגיע לפארק הירקון? יש לה כאן מספיק מעריצים כדי שאריאנה גרנדה תביא שלושים אלף? אלבום הופעה חיה במקום?  מי צריך אלבום לייב של גרנדה? או שאתה מעריץ ומסובב גלובוס כדי להגיע להופעה שלה, או (לפחות וידיאו) או שתסתפק באלבומי האולפן. אחרי שהאזנתי לאלבום המתעד את   Sweetener World Tour, שהסתיים לא מכבר, אמנם תאבוני להגיע להופעה לא ממש התעורר, אבל אני יכול להבין את המעריצים, אחרי שהאלבום הזה רץ אצלי 90 דקות.
אלבום הלייב שהוקלט במהלך סיבוב ההופעות, מכיל שירים מכלל הקטלוג של גרנדה, אך בעיקר מתמקד באלבומי 2018 ו- 2019 שלה ומכיל 32 שירים בולטים ברשימת להיטיה ביניהם "Love Me Harder" ו- "Breathin", ומחרוזת של ל "Right There", "You Never Know", ו- "Break Your Heart Right Back". האלבום מסתיים ב" “thank u, next”. בטוויטר תיארה גרנדה את האלבום כ"משהו קטן שמודה לכל מי שהגיע להאזין לה.

אפשר לדבר גם כוחה של אישה צעירה שהתגברה על טראומה של הפיגוע במנצ'סטר, וחזרה לבמה בגדול.  ברקע שומעים נחילי קהל שרים, מצטרפים אליה ב – Breathin, אחד מרגעי הריגוש הבולטים באלבום, כמו ב –  Needy, או ב – Tattooed Heart בלדuת  Soul שמעוררu,  התרגשות גדולה או שירי הראפ  Make Up ו – Night There עם ביג שון. כמו כל אלבום חי, k bye מנסה להעביר את התחושה של ההופעה. זה אומר – ללא תלבושות ורקדנים. כלומר – תזכורת מהאירוע. אם הביקורת הזו מופנית למעריציה -אז זו תזכורת טובה.  אריאנה גרנדה אכן נשמעת אחת הפופסטאריות הגדולות בתעשייה, בשיא כוחה.

Ariana Grande – Sweetener + Successful

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן