לירו עמרם בין מציאות לסרט

בין מציאות לסרט

לירון עמרם

מילים ולחן: לירון עמרם עיבוד: לירון עמרם בנו הנדלר הפקה מוזיקלית: בנו הנדלר
3.5/5

לירון עמרם הולך בעקבות אביו, אהרון עמרם, ממייסדי השירה התימנית בישראל. הוא מנסה לעשות צעד אחד קדימה ולחבר הצעד התימני לסאונד רוק עכשווי. השיר עוסק במחזוריות של מורדות ועליות במערכת יחסים זוגית בעייתית מנקדת מבטו של גבר שמנסה לתהות מה מתרחש בתוכה כשהיא נפגעת-בורחת ומשאירה אותו פגוע מבלי שקיבל תשובות מה בדיוק עובר עליה – מה בוער בתוך ליבה של מי שיושבת על גבול בין "מציאות לסרט".
השיר הקצבי הוא אקספרימנט לחבר את המקצב התימני המסורתי (ה"דעסה")  להפקת סאונד גרובית בתוספת עיטורי קלרינט (אייל תלמודי), צלילי כינורות אלקטרוני ערבי. הניסיון ליצר כור היתוך מוסיקלי מעניין, אטרקטיבי ומהוקצע, אם כי השאיר בתחושה שהפיוז'ן הזה מאפיל על התוכן ומעט מרחיק מהסיפור של עמרם.

תגידי מה קורה איתך / את עוד פעם הולכת./ שניה שאת קרובה ולשעה את מרחקת./ כועסת ורותחת ובוכה ומתקררת./ יושבת על הגבול הדק בין מציאות לסרט.
קצת רוצה להישאר , לפעמים רוצה לבד,/ זה מתפרץ זה משתחרר וזה קופץ מצד לצד.
אפשר לראות אפשר לדעת מה זה עושה לך מבפנים./ כשאת שלי כשאת נפגעת זה כתוב על הפנים.
מנסה לשבור את הקרח מחפש מה להגיד./ לא מבין מה זה עושה לך לשחק את התפקיד./ לפעמים כל כך חלש כשאת שותקת לידי./ הכל פתאום נראה חדש כשאת אוחזת בידי.
שוב בוכה ושוב נפגעת, מתכנסת בעצמך./ כל פעם מנסה לגעת ונכווה מחום גופך./ איך אני יכול לדעת מה בוער בתוך לבך./ אני שואל ואת בורחת זה לא יכול להמשך 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן