זוהר זכרוב - גיבור של אמא

בית ספר למוסיקה: זוהר זכרוב – גיבור של אבא

לא ייאמן שילד בן 13 מגיע לרמת ביצוע כל כך בוגרת

4/5

יש שירים שבנויים על רגש נטו, שבאופן טבעי מייצרים ריגושים גדולים, ובתחרויות ראליטי מוסיקה יש להם יתרון כמעט אוטומטי על שירים אחרים, וכשהם ניתנים לזמרים טובים – התוצאות אינן יכולות לאכזב. מצד שני: ביצוע מעולה עשוי להביא אותם לשיאים חדשים. בבית ספר למוסיקה – לא שמעתי אף הערה בונה לזמרים הילדים. כולם "טובים מאוד" לפי הציונים שהמורים מחלקים, ככה שלנוכח הסופרלטיבים – לא ניתן ללמוד דבר על פערים ברמות בין הילדים המזמרים, וגם לא ברור לפי מה נקבעים ה"מצטיינים".
אם לשים את היד על ה"טוב מאוד" הכי מוצדק – זהו זוהר זכרוב ב"גיבור של אמא", שירו של משה פרץ. אשתמש ב: לא ייאמן שילד בן 13 מגיע לרמת ביצוע כל כך בוגרת, מכילה, אמיתית כמו הביצוע הזה. אין לי שום ספק: לא רק הכישרון של זוהר  כזמר הביא לתוצאה מעולה אלא גם המטען הפנימי שלו כילד שגדל ללא אמא – העצים את הביצוע. הדואט שלו ושל הראל סקעת הוביל את השיר הזה לשיא נוסף – "גיבור של אבא".  זכרוב קפץ שתי כיתות. הוא יגיע מהר מאוד לבית הספר הגבוה למוסיקה.
משה פרץ כתב שני שירים מרגשים על אמא – "אמא" ו"גיבור  של אמא".  פרץ כתב פשוט, לא התיימר ליותר מאשר מילות החיבוק והאהבה האלו, וזכרוב "נדבק" חזק בוירוס הרגשי הזה, אבל שר את השיר ללא רגשנות יתר, במינון שהעניק לשיר חיים חדשים.

על השיר גיבור של אמא של משה פרץ

להקת סטארדאסט – Fix You של קולדפליי
רום באבה – "עוד לא תמו כל פלאייך"
לירון בכור – "קיץ"
עלאי וניתאי צרפתי – "כשהלב בוכה"
הלה גורליק – "נשימה" 
זוהר זכרוב – "גיבור של אמא"
נעצה אדרי – "שיר למעלות" 

זוהר זכרוב – גיבור של אמא

זוהר זכרוב הראל סקעת – "גיבור של אמא"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן