בן סימון - Toy Story

Toy Store

בן סימון

הפקה עצמאית
4/5

מוּזָרוּת בפופ מתועלת בדרך כלל לאפיקים של רוק אומנותי או אלטרנטיבי . חנן בן סימון נמצא באזורים האלה. חריג. אחר. בוחן את עצמו ברגישות בראי המשקף תערובת של אהבה, בדידות, תסכולים, ילדות.
אני בפתח "חנות צעצועים", אלבומו החדש. השיר נקרא The Sun Is Rising. קול רפה, פגיע, רגיש. עצוב. אווירה לילית חלומית מהורהרת מלנכולית. תזמור סימפוני עוטף את הכאב. שיר קסום.
"השמש זורחת/ אבל היא רחוקה ואני מרגיש קר/ זקוק למישהו לאחוז"
אותו טון קודר קיים ב – Strange Boy, כשחנן בן סימון בוחן עצמו בפניה למי שאיתו.

Oh, Strange boy 
I’m very glad to be sad with you 
But I cannot heal 
When I am near you

Song To Your Ear מחלץ מהאווירה הקודרת. הוא עיצב שיר במיוחד לאוזניו של מי שאתו, לקח את המידות הנכונות, רקח את הצלילים הנכונים. אפילו אינו זקוק לפסנתר, יש לו את שפתיו  ואוזנו. זה מספיק. הוא יהיה  עדין וקשוח, יעשה מה שהוא רוצה…

I don’t need no piano/ I got my lips and your ear/ It’s enough/’ll be gentle and tough/ II’ll do what you like/ I’ll make you feel fine/ Because I like you/ And I like it when you grind

בן סימון ורע מוכיח המעבד והמפיק רקחו תבשיל שיש בו ישן וחדש, פופ ואלקטרוניקה, נגיעות ג'אז וקלאסיקה, בתערובת של קולות גבוהים. תיאטרלי עם טעם נוסטלגי ומשב רוח עכשווי קליל.
אווירת קברט קיימת ב – My Robot Friend – "הוא הוציא ממני את הדחפים הטבעיים שלי/ הוא עורר אותי"  התזמור האלקטרוני מעניק ל – Magical Moments  אווירת הזיה כשבן סימון שר: "לא אחלוק את הרגעים הקסומים האלה איתך".
ואם לחלוק עוד כמה רגעים קסומים עם בן סימון, הרי זה Toy Store, על חוויותיו כמוכר בחנות צעצועים. ליווי פסנתר, מתפתח לתזמור שמזכיר ביטלס – על ילד שבחר לעצמו בשרביט ורוד כדי להרגיש נסיך, אבל אבא שלו הציע לו משאית. בהזדהותו עם הילד, מציע לו בן סימון – "נופף בשרביט הורוד, תגרום לכולם להבין שמשאית כחולה אינה הופכת אותך ליותר גבר/ אל תשכח שאתה נסיך…"
לא בכל תשעת השירים קיים אותו קסם מסתורין מכושף במילים, במנגינות, אבל כאלבום, Toy Store מציג יוצר רגיש בעל מבע נוגה-מהורהר עטוף בצליל אווירה המעניק נפח חיוני למוסיקה שלו.

שירים: The Sun Is Rising, Strange Boy, Magical Moments, Song To Your Ear, My Robot Friend, Toy Store, Comfort, Harold, Foot Cream

מילים: בן סימון מוסיקה: בן סימון ורע מוכיח. עיבוד, הפקה, הקלטה ומיקס: רע מוכיח

וידיאו: Song To Your Ear

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן