Bruce Springteen - The Ties That Bind

The Ties That Bind: The River Collection

ברוס ספרינגסטין

אן.אם.סי
/5

איפה אנחנו? 1980. יוצא אלבומו החמישי של ברוס ספרינגסטין, חמש שנים אחרי Born To Run. זו השנה שהבוס הוא הרוקר הכי רותח בארה"ב, נתמך ע"י להקה יוצאת מהכלל – "אי סטריט באנד".  The Ties That Bind היה אמור לצאת כאלבום המשך ל – Darkness on the Edge of Town, אבל משהו קרה בדרך שעיכב את ההוצאה. ספרינגסטין החליט בסופו של דבר להוציא אלבום כפול  ב-1980. האלבום נקרא The River. השאר היסטוריה. אלבום ביניים חשוב בקריירה של ספרינגסטין.
עכשיו יוצא אוסף שנקרא The Ties That Bind: The River Collection, שעושה צדק עם השם שנגנז ועם שירים שלא יצאו אז. למעשה זוהי קופסה הכוללת 52 שירים חלקם מהקלטות אולפן שלא ראו אור וגם תקליטורי DVD, המכילים שפע של חומר תיעודי.
The River הוא אלבום אמוציונאלי שציין סופה של תקופה אחת בחייו ותחילתה של תקופה אחרת, שירים שעסקו במשפחתו, בחבריו ובו-עצמו, מקבל ממד חדש בזכות תוספת 22 שירים, שחציים מעולם לא ראו אור. זהו אלבום חובה של היוצר-זמר מהאותנטיים ביותר שצמחו ברוק האמריקני, המכיל שירים נוספים התואמים את הקונספט של The River ומקרינים עוצמה של הופעות חיות. זהו ספרינגסטין בן 30 בוגר יותר, אישי יותר של צליל רוק מהודק ואקספרסיבי, נשמע כמו בהופעה במועדון דחוס. בולט צליל סקסופון הטנור של Clarence Clemons מהסטריט בנד.
35 שנה אחרי – ספרינגסטין הוא ספרינגסטין, רומנטיקן שחוזר על אמת נדושה: שום ניסים לא מתרחשים בעולם המחורבן, ומה שנותר לניחומים זה מעט מגע אנושי. אז שום דבר חדש, אבל אותה עוצמה רוקנרולית שזורמת בעורקים ובורידים, ואם אפשר להגיד על כמה אנשים בעולם הזה שהם נולדו לרוקנרול – ספרינגסטין לא זקוק לאישור מחודש.

וידיאו: ברוס ספרינגסטין – The River  הופעה 1980

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן