Brittany Howard - Jaime

Jaime

בריטאני הווארד

אן.אם סי
4/5

ישאלו בצדק או שלא בצדק: מה היה דחוף לבריטאני הווארד, הסולנית של הרכב הבלוז-רוק, אלבמה שייקס, ללכת על אלבום סולו. התשובה קיימת באלבום. יש תשובה משנית: הוא (האלבום) קרוי על שמה של אחותה, שנפטרה מסרטין כשהשתיים היו בנות עשרה. אלבום הסולו הראשון של האוורד, משלים אותה עם צלילי R&B, היפ הופ ופאנק, ומעיד על יציאה הרפתקנית החושפת עומקים בלתי נראים לאצלה בטקסטים הכי רגישים וישירים, בסיויע משתפי הפעולה החדשים שלה, ביניהם מאסטרו הג'אז רוברט גלספר.
ב "Goat Head", הווארד נוגעת בסיפור פשע שנאה שבוצע נגד אביה על רקע גזעני באלבמה. מצד שני היא עוסקת באהבות קוויריות ("ג'ורג'יה"), שרה ספיריטואלים פוסט-מודרניים ("He Loves Me") אוונגרד-ג'אז ("13th Century Metal"), הווארד מתבוננת בעוללמה במבט רחב ועמוק, נוגעת בכישלונות החברה בכלל, גם ביכולת של כל אחד להתקדם.
ב"ההסטוריה חוזרת על עצמה" "History Repeats,"הפותח, שרה בריטאני: "ההיסטוריה חוזרת ואנחנו מביסים את עצמנו" – כתב אישום נגד חוסר יכולתה של האנושות להיגמל מהסכסוכים המרכזיים שלה. אך על ידי הפניית תשומת לב לנקודות התורפה של החברה באמצעות שירים פשוטים וחזקים, בריטאני הווארד מנסה לפרוץ מעגל, להתקדם לעתיד טוב יותר. האוורד מאמינהשזה אפשרי – ואחרי  האזנה ל-Jaime, קשה גם שלא. להסכים איתה.

  1. History Repeats
  2. He Loves Me
  3. Georgia
  4. Stay High
  5. Tomorrow
  6. Short and Sweet
  7. 13th Century Metal
  8. Baby
  9. Goat Head
  10. Presence
  11. Run to Me
שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן