ג'ון לג'נד - Bigger Love

ג'ון לגנד – Bigger Love

ג'ון לג'נד

אן.אם.סי
3.5/5

אמריקה של עכשיו לא קיימת בשירים של ג'ון לג'נד, זמר הבלדות ששבר לבבות ב – All Of Me,. לבטח הקליט את השירים לפני המגיפה ולפני הרצח של ג'ורג' פלויד. גם כך, ספק אם היה נוגע בעניינים האלה. הזמר הרומנטי הפופולרי ביותר בדורו, ג'ון לג'נד מחפש לסוב גלובוס ככוכב פופ אוניברסלי לחזור לאהבה שהייתה כל מה שהיית צריך. הוא אמן החיבוק של הפסנתר האלגנטי, נוגע ומגיע עם שירים כמו "שיחות בחושך", בו הוא מבטיח שלעולם לא ינסה לשנות אותך, ותמיד יאהב אותה כפי שהיא. נאמנות מעל הכל.
צלילים רכים בפתיחה, קול מלא תחושה, פלצטים קטנים נפלאים. "אני לעולם לשנות אותך/ תמיד ארצה אוך כפי שאת" ו"לעולם לא אשבור לבבך". המוסיקה היא תמצית רגש בשילוב של מנגינה לוקחת בשבי וצליל הרמוני שמימי עוטף המונע בשירה ספיריטואלית של מקהלה. אין כאן שום דבר מאתגר מוזיקלית, אבל לג'נד במודע אינו מחפש אתגרים או חשיבה מחוץ לקופסה שמשרתת אותו.
Bigger Love, אלבומו השביעי, מציג את את מגוון ההשפעות שמגיע ב – “Ooh Laa” עד סגנון הdoo-wop בנוסח "I Only Have Eyes for You" של הפלמינגוס. "זכור אותנו" “Remember Us” הוא מחווה לאל גרין, עם תוספת של אורח הפורט על מצפון חברתי הראפרית  הדרומית Rapsody (הזמרת מריאנה אוואנס).  השיר "אל תלך" “Don’t Walk Away” הוא תחינה דחופה להצלה עם עזרה של זמרת הרגאיי העולה קופי. ב שיר Actions מדגיש לג'נד כי מעשים חזקים יותר משירי אהבה כשאתה רוצה להראות שאתה אוהב באמת. Actions speak louder than love songs. זו המסקנה של ג'ון לג'נד. הגברת שאיתך לא מאמינה לשירי אהבה. תכתוב את המילים הכי חושקות, היא תשליך אותן אליך חזרה. מה כן? – Actions. עזוב אותך משירים. לך על פעולות.
ג'ון לג'נד הוא זמר ה – Soul של תקופתנו. הוא ממלא את המשבצת שפעם היתה תפוסה על-ידי זמרים כמו אל גרין וסטיבי וונדר. הוא בוחר בבלדות הריתם נ' בלוז הכי נכונות מבחינתו.  דואג להפקות מהודקות מלוטשות ש'יעטפו את קול הסולפול שלו שמתפרש על מנעד עשיר. המסורת מנצחת, כלומר – הסול הישן והטוב בלי להמציא משהו חדש במיוחד, בלי להתיימר לייצג את ה – Nu Soul. עדיין ה"אקשן" שלו נשמע אולטימטיבי.
הרצון להגיע לאהבה גדולה יותר מגיע בסיום ב"לעולם אל תישבר", “Never Break,” בלדת פסנתר אפית סעורת רגש שמתפללת לסולידריות כנגד סיכויים בלתי אפשריים. לג'נד כאן עם פנים מורמות, אוחז בעתיד מלא תקווה, שפוי ונדיב ממש כמו האיש ששר את השיר הזה.

וידיאו: John Legend – Conversations in the Dark

Ooh Laa”
“Actions”
“I Do”
“One Life”
Wild” feat. Gary Clark Jr".
“Bigger Love”
U Move, I Move” feat. Jhené Aiko"
“Favorite Place”
“Slow Cooker”
“Focused”
“Conversations in the Dark”
Don’t Walk Away” feat. Koffee"
Remember Us” feat. Rapsody"
I’m Ready” feat. Camper"
“Always”
“Never Break”

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן