גילי ארגוב השפיות היחידה

השפיות היחידה

גילי ארגוב

מילים: צחי דדו לחן: דנה מלכה עיבוד והפקה מוסיקלית: יוגב סמינה
3.5/5

גילי ארגוב שר טקסט השאוב משיחת יום נדושה. כמה רע לי בעולם של פקקים, חוסר  תמימות, עשן מזהם, חיים בשקר. בעולם בו "מכרתי את עצמי יותר מדי בזול" יש מי שנותרה "השפיות היחידה". הבעיה בשיר שהוא עוסק ברפרוף בדברים שמסביב, מסתפק ב"איבדתי את הדרך" ואינו מבהיר מה הקשר בין המציאות הקשה מסביב  ובין "מכרתי עצמי בזול"?
גילי ארגוב לקח משהו מאבא זוהר בשירה  באינטונציה, בסלסול.  גם אם הטקסט מרופרף ופשטני, הסלסול האמוציונאלי ספוג בכאב אמיתי.  תן לרגש ללכת לפני המילים. הוא ינצח. גילי ארגוב אינו מחפש נתיבים מוסיקליים חדשים לעלות עליהם. הוא מנסה להיות כמה שיותר קרוב אצל עצמו. אחיו היה זמר-יוצר (סינגר סונגרייטר), התוצאה הייתה יכולה להיות מהוקצעת יותר. בינתיים, זה שיר שמצליח לשקף את מה שהוא נכון לעכשיו, וזה לא מעט.

בתוך הפקק המתארך מיום ליום/צלצול של הודעה נכנסת/עוד מבזק של חדשות שמטרידות/היכן אפשר למצוא היום קצת שקט
בעולם בו התמימות אבדה/ ולאמת אין ערך/ שכחתי מי אני/ איבדתי את הדרך/ תמיד אלייך אני בא/ כשהאור שבי נכבה/ את נותרת השפיות היחידה
בין טוב לרע, בין הייאוש והתקווה/ את נותרת השפיות היחידה/ בתוך עשן מזהם של מפעלים/ בדו"ח חנייה שלא קיימת/ עוד מחבל שמסתובב בתל אביב/ היכן אפשר למצוא היום קצת שקט/ בעולם בו אנשים שקופים ותג מחיר לכל/ מכרתי את עצמי יותר מדי בזול 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. ערב טוב אם היה כותב את המילים שלמה ארצי היית אומר שהוא מרופרף ופשטני?
    לא נראה לי הטקסט הוא אמיתי ומספר את החיים שלנו ביום יום כשלכול אחד יש את השפיות שהוא מוצא במרוץ החיים.
    אני גם בטוח שאם היה שר את השיר ישי לוי או זמר השיר היה מגיע למקומות וקהל רב יותר.

  2. . השיר מספר על המציאות שבה אנו חיים שבה לעיתים אנו נסחפים לתוך המרוץ המטורף סביבנו ומוכרים את האמת שלנו השפיות היחידה יכולה להיות שונה מאדם לאדם במקרה זה זו האמונה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן