גלי עטרי הופעה חיה בקיסריה

הופעה חיה בקיסריה האלבום

גלי עטרי

אן.אם.סי
4.5/5

הייתי בהופעה הזו, יוני 2015. זיכרונות טובים. התיעוד מאשר. הכביש הראשי של המיינסטרים. מי אמר שמיינסטרים זה רע? כמעט לכל אורך הקריירה שלה, גלי עטרי הקפידה להתאים שירים לקווי המתאר שלה כזמרת. היא מעולם לא התיימרה לחרוג מעבר לגבולות שלה. האירוע, פעם ראשונה שלה בקיסריה, שסיכם ארבעים שנות קריירה, ריכז את כל המוכרים שלה. הצלילים – משב רוח מלטף שמגיע מהקול האקזוטי, מהעיבודים התואמים את המנעד שלה, את גבולותיה הסגנוניים בהפקתו המוסיקלית של עמוס בן דוד, שקרא את עטרי נכון לשעה זו הכי נכון.
דיסק כפול שהוא ארסנל להיטים אולטימטיבי. דה בסט אופ. אין רגע דל. וכבר ציינתי בביקורת על ההופעה: מזלה של גלי עטרי –  שקשת נפלאה של יוצרים מסרו לה שירים מקובי אשרת דרך רחל שפיראאהוד מנור, מתי כספי, קורין אלאל, מאיר גולדברג, אילן וירצברג, לאה שבת, יצחק קלפטר, סגיב כהן . נדיר למצוא במוסיקה המקומית זמרת שחברה למגוון כזה של יוצרים.
המופע היה סיכום דרך שהראה כי עטרי, בצבע קולה, ברגישויות המלודיות שלה, בחן המיוחד, הצליחה להגשים מסלול מוסיקלי שעובר בנתיבי המוסיקה המקומית לדורותיה, משאיר חותמו הנצחי.
זו היתה חגיגת להיטים נטולת סיכונים, שסימנה מטרה אחת: תני לקהל את כל מה שהוא אוהב מהשירים שלך, עשי לו גוד-טיים, לכי על מסלול בטוח. זה מה שהערב הזה היה – מסלול גלי עטרי במיטבו.

נגנים: עמית הראל- פסנתר, נועם בורג – גיטרות, איתמר מאירי – גיטרות, אלי בן שושן – תופים, בנצי גפני – בס,ליהי סעדי – כלי נשיפה, סלעית להב – ורשאי כלי נשיפה, עודד מאיר – כלי נשיפה,
 זמרות ליווי – תהל שוהם, שירה כהן, אנה אקרד

צילום: מרגלית חרסונסקי

דיסק 1
1 .אהבה למרחקים
2.בראשית 
3 .רק אתמול
.4סוף העונה
5 .אזמרלדה
.6אם יש לך שמש
7 .שמש אדומה
8 .ממריאה ברוח, עם מתי כספי
9 .השיר שיביא לך אהבה
10.דרך ארוכה

דיסק 2
1 .תני לו פרח
2 .מהמרחקים
3.סתיו ישראלי
.4קסמים
5 .הכל עומד במקום
6.חזקה מהרוח
7.רק מה שאת אוהבת
.8 נסיך החלומות
9 .הללויה
10 .מקיץ אל חלום
11 .אין לי ארץ אחרת

וידיאו: "סוף העונה" בהופעה בקיסריה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

1 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן