אלי חולי - Vincent

אלי חולי Vincent

דה וויס ההופעות החיות

4/5

ריטה  תפסה לאביב גפן את הכיסא,  ואמרה דברים נכונים על  Because Of You המוכר מקלי קלרקסון בביצוע ניצן שייר – מתוך החולשה צומחים דברים גדולים, היא מובילה לעיתים למקומות עוצמתיים. מירי מסיקה זיהתה שזה לא היה אחד הביצועים הגדולים שלה. כזמרת מקצועית – היא ככל הנראה יכולה לרדת לרזולוציות. רצוי ששופטת תסביר למתמודדת – במה הביצוע הזה נפל מביצועים אחרים. בלא הסברים – הטיעון שווה פח. לעניות טעמי – מהביצועים הגדולים של התחרות. שייר לקחה את השיר הקשה אל האזור שלה, בגווני קול נדירים, בחלוקת אנרגיות מצוינת. זה היה ביצוע של זכיה.
אהבתי מאוד  את הגרסה של אלי חולי ל – Vincent של דון מקלין.  אצל חולי הגיל לא ניכר בפרשנות החכמה. חולי מצליחה לשדר את העוצמה שבשקט ובאיפוק. Vincent שלו היה ציור קולי מופלא בקווי מתאר מוסיקליים שמעניקים לשיר חיים חדשים.
מצוין השעטנז המערבי מזרחי שיצרה ספיר סבן  ל –Unfaithful של ריהאנה. צדקה ריטה כשזיהתה כאן קו מוסיקלי המאפיין את הקאברים של נטאשה אטלס. סבן היא עוד תגלית גדולה מאוד של התוכנית, וגם כשיא שרה באנגלית, זה יוצא לה ללא מניירות, בלי אקצנט שבור.
והנה מתברר שזמרות בעלות רקע מזרחי, מצליחות לעבור יפה לאנגלית. אינני מבין מדוע אברהם טל מתעקש למצוא באווה חלחל את "השורשים" שלה,, כאשר הבחורה מאוהבת בשירים של ג'סטין ביבר. תן לה לזרום במה שהיא מאמינה שהיא טובה. השורשים אולי ימתינו עד אחרי התחרות, אם בכלל. אם זה לא בראש שלה – למה לחוץ?
אני גם מופתע מהמעבר הקל של ג'וי נאג מאנגלית לעברית בשיר "השקט שנשאר" המוכר משירי מיימון. בזכות עיבוד מצוין, וביצוע מוקטן יותר מהמקור – קיבלנו קאבר כמו שקאבר טוב צריך להיות, כזה שמחרה עם המקור ועיתים אף עולה עליו.
ספיר עמר ששרה Belive של שר צריכה היתה להישאר בתחרות. זוהי זמרת ברמות על. מירי מסיקה משוכנעת שהביצוע שלה טוב מזה של שר. גם כאן אברהם טל טעה כשהאשימה בשימוש ב"אותו צבע קולי". מה עושים שהצבע הקולי הזה הוא שמייחד אותה בסגנונה הדרמטי ממש כמו שהצבע הקולי המחוספס הרך-קטיפתי מזוהה עם שיר קורן. גם כאן אברהם טל מתעקש להוציא אותה מאזור הנוחות הבטוח שלה, יציאה שעלולה להיות בעוכריה.

הנבחרת של אביב גפן

אלי חולי – Vincent
ריטה סולודוחינה – And I Love Her
ליאור נעמן – "למה לי פוליטיקה"

הנבחרת של אברהם טל

ניצן שייר – Because Of You
בניה ברבי – "ככה זה"
שיר קורן – "עדין ריק"

הנבחרת של מירי מסיקה

ג'וי נאג – "השקט שנשאר"
ספיר עמר – Belive
אווה חלחל – Love Yourself

הנבחרת של שלומי שבת

רון עבדן – "סימני הזמן"
ליאור קקון – מכל האהבות
ספיר סבן – Unfaithful

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן