דודו אהרון - כל הבנות

כל הבנות

דודו אהרון

מילים ולחן: דודו אהרון, דולב רם פן חזות עיבוד והפקה מוסיקלית: דולב רם ופן חזות
2/5

אמא תסכים הפעם, דודו?  כדי לא לחזור על הסצנה, אולי באמת תברח איתה. הכי טוב. עזוב אותך מהאמא.  מאוהב שמאוהב. אמא רוצה שתאהב אותה, גם אם הלב שלך דופק בום בום בום והאחת החדשה עושה לך מסיבות בלב.  אין מצב אחר. תברח.
לעצם העניין: עם אמא או בלי אמא, הגיע הזמן, דודו, שתתבגר ותוציא שירים טיפ טיפה יותר טובים. אני לא אומר – שירי עומק, משהו אותנטי, מהפך אומנותי, אלא בידור מעט יותר אמין ואיכותי. אתה עסוק בניסיון לייצר להיטים, אבל זה מתחיל להישמע מיושן, חבוט ומאולץ מול גל הרגאטון הים תיכוני ששוטף את החופים. אחרי האינסטנט הזה, אתה עוד עלול לרדת ליגה. יש המון מתחרים חדשים. נסה ריסטרט לקריירה. תעלה כיתה. זה לא השיר הזה. זה בטח לא הקליפ הנורא, בו אתה מתהלך בין בנות מפזזות שנראות כאילו הוציאו אותן מאמצע משחק כדורסל בהיכל ביד אליהו.

את אומרת לי מאמי / בוא נרים עכשיו הילוך …(כן) / אני אומר לך בינתיים / את כמוני רק הפוך …(לא)/ ואיך שאת מתאימה לי/ זה מרגיש כמו שידוך / אז בואי ניפגש ,בואי נתרגש 
בואי נתחבק, בואי נתנשק… 
אמא ,אמא, אמא/ אני מאוהב בה / ורוצה לתת לה את הלב שלי / אמא אמא אמא 
כמה זמן חיכית לה/ איך שהיא השלימה את הלב שלי 
כי כל הבנות מתוקות ,מתוקות, מתוקות…/ ויש לי אחת שעושה לי בלב מסיבות/ אמא אמא, אני מאוהב בה / ורוצה לתת לה את הלב שלי
את קורצת לי מאמי / רק לגנוב לי עוד חיוך …(כן) / בטירונות שבישלת לי  / אין כזאת סידרת חינוך…(לא) / ואמרו לי עלייך שהלב שלך סגור/ אז בואי ונברח, בואי ניפתח/  בואי ונשכח, בואי ונלך עכשיו  
ואת אומרת זה הכל עלי / תנסה תוכיח שאיתך כדאי  / אל תנסה יותר מדי/ אם לא עכשיו מתי
 אמא אמא…   
בגללך הלב שלי צועק בום/ בלעדייך לא ,הוא לא שווה כלום/ אם את לא איתי אז אין לי מחר / וחברות שלך אומרות לי Don’t Worry/ ואז מסננות שולחות לי I’m Sorry/ עושה מה שבראש שלה ואין לה שליטה.

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן