דודו אהרון עדן מאירי בחלומות שלנו

בחלומות שלנו

דודו אהרון עדן מאירי

מילים לחן: דודו אהרון, דולב רם ופן חזות עיבוד והפקה מוזיקלית: דולב רם ופן חזות
2.5/5

"עכשיו תורך להישבר?!" הוא והיא משחקים בדיכאון? פעם תורי, פעם תורך?  אבל דודו אהרון התכוון כנראה ל – לא מוכן להיות יותר הפרייר שלך. תרגישי פעם את מה עובר עלי.  בגדול: אין חדש תחת השמש הים תיכונית המקומית: הגברים ממשיכים לבכות בלילה על מר גורלם. הפעם היא השאירה אותו "כמו חייל בודד, כמו חיה פצועה, כמו אדם בלי נשמה", ואפשר להמציא עוד תאורי התקרבנות, שהקשר ביניהם פחות ממקרי בהחלט. מה הקשר בין חייל בודד ואדם בלי נשמה?
הכותבים שולפים דימויים מופרכים  "אולי טעיתי שהפסקתי לטייל בדם שלך", וגם משפט פילוסופי – "אולי טעינו שנתנו לגורל להתערב", ואם הכותבים מבינים למה התכוונו, הם מוזמנים להסביר לפחות לעצמם, אחרי שיבררו משמעות – התערבות הגורל בחיים.
בהמשך על משקל "תורך להשבר", אומר המאוכזב: "עכשיו תורך להתאהב במישהו שקצת מזכיר אותי". מה המשמעות של "תורך"? האם הוא התאהב קודם לכן במישהי? ולמה במישהו שמזכיר אותו?
את טקסט הנורא הזה מבצע דודו אהרון עם עדן מאירי. מה פשר הדואט? לחלק את הסבל בין שניהם? טובים שניים מסלסלים מן האחד? לעצם העניין, אם המנגינה עוד איכשהו מעלה את השיר לנתיב הרדיו המתיידד בפקק, הרי הדואט הסתמי יותר מחרב מאשר בונה. שני קולות שונים, שלא נפגשים באמצע הדרך. לכל היותר מזכירים את שלב הדו-קרב בתחרויות הריאליטי מוסיקה.

קליפ: אנג'ל הפקות

עכשיו תורך להישבר/ עכשיו התור שלי להיות נחמד פחות
ואל תבואי להתנצל/ כי המצפון שלך פתאום עבד שעות
השארת אותי עכשיו/ כמו חייל בודד/ כמו חיה פצועה/ כמו אדם בלי נשמה
זרקת אותי לשם/ רק אל תגידי שזה נגמר
אז תגידי למה בלילות/ אני יושב ומחכה לך כמו שיכור
אולי טעיתי שהפסקתי לטייל בתוך הדם שלך
בחלומות שלנו/ ביקשתי שנאהב כל החיים
זה לא עבד אני מודה/ אולי טעינו שנתנו לגורל הזה להתערב
להשתלט עלינו/ עכשיו תורך להתאהב/ במישהו שקצת מזכיר אותי מאוד
וכל הפחד מתערבב/ כמו השקרים שלך בפעם המיליון
השארת אותי עכשיו/ כמו חייל בודד/ כמו חיה פצועה/ כמו אדם בלי נשמה
זרקת אותי לשם/ רק אל תגידי שזה נגמר

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות