דיאנה-קראל ה-3-צילום-יוסמיוסיק

דיאנה קראל – הופעה חיה בפריז

זהו אלבום ההופעה החיה הראשון של דיאנה קראל

4/5

קול האלט הסקסי שלה לא מדהים, אבל היא עושה בו דברים מדהימים, והיא מנגנת פסנתר זורם, מלודי. יודעת לסחוף את הריתם סקשן שלה. הופעה חיה בנובמבר 2001 באולימפיה פריז. דיאנה קראל קראל בחרה סטנדרטים הכי מוכרים. "אני אוהבת להיות  כאן איתך", "מראה האהבה", "איסט אופ דה סאן" "פליי מי טו דה מון",  "לטס פול אין לאב".  יש כאן אלתורים הרבה יותר ארוכים ומחניפים מאלבומי האולפן שלה והקלטה שנותנת הרגשה שאתה נמצא עשר שורות מהבמה.
הקונצרט הוקלט בתיאטרון אולימפיה ההיסטורי בפריז בנובמבר 2001, זהו אלבום ההופעה החיה הראשון של דיאנה קראל. לצידה הבסיסט ג'ון קלייטון, המתופף ג'ף המילטון והגיטריסט ג'ון פיזאנו (בכמה רצועות),
מורשת הג'אז של קראל מגיעה בתכנית של סטנדרטים, בלדות ובוסה נובה. ב"אני אוהב להיות כאן איתך "של פגי לי, "Devil May Care" של בוב דורו, ו"Fly Me to the Moon", השיר שמזוהה עם פרנק סינטרה. נגינת הפסנתר המחודדת וסגנון הפוסט-בופ של קראל מציגים קשר לנט קינג קול וג'ימי רולס.
שירה הקונטרלטו המגניבה שלה מובלטת בעיבודים לתזמורת. 2 קאברים בולטים ברשימה: "Just the Way You Are" של בילי ג'ואל עם סקסופוניסט הטנור מייקל ברקר והבסיסט כריסטיאן מקברייד, ו – "Case of You" של ג'וני מיטשל.

Diana Krall – vocals, piano (all tracks); Fender Rhodes 

(Anthony Wilson – guitar (tracks 1–10, 12

(John Clayton – bass (tracks 1–10, 13

(Jeff Hamilton – drums (tracks 1–10, 13

(Alan Broadbent – music direction, conducting (tracks 2, 6

(Orchestre Symphonique Européen – orchestra (tracks 2, 6

(John Pisano – acoustic guitar (tracks 4, 6, 9

הקונצרט המלא

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. היה חם מאד…. תרתי משמע. מהנהההההה!!!!!! נשוב גם בפעם הבאה . תודה ענקית למארגנים , ובמיוחד לאבישי כהן !

  2. הייתי בפסטיבל היה נפלא ארגון מצויין, כל אחד מהאומנים נתן את המיטב שלו והסגנון שלו, הייתי ב-9 הופעות במשך 3 ימים הייתה חוויה אדירה ממליצה בחום על פסטיבל הג'אז בים האדום -דרך אגב זו לא הפעם הראשונה שלי אבל ראוי לציין שהפעם היה טוב במיוחד.
    ברמה האישית התחברתי במיוחד לעומרי מור -פסנתרן מחונן,לניקי ינובסקי-זמרת אדירה,לעוז נוי-גאון בגיטרה,לאילן אמסלם-חלילן יוצא דופן .

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן