שיר עמוס ב"אם" ו"האם", משפטי חיווי ושאלה, תרגיל לא מוצלח בכתיבה, שמוביל לרשימה אקראית של הבטחות ותמיהות של האוהב כלפי האהובה, חלקם משפטים סתמיים מסורבלים כמו "אם תשנאי את השלכת, האם עדיין תפתחי ליבך?" וגם שימוש אקראי ב"אושר". לא יודע מה מצא הצמד אסי ישראלוף ודני שניידרמן בטקסט הזה, שהניע אותו לחבור לדואט. הצלילים האקוסטיים והקולות מייצרים מוסיקה מלנכולית לייט, נגיעות אוריינטליות, מלודיה פשוטה קליטה, קולות שמתחברים באמצע הדרך. הנעימות הזו אינה מספיקה כדי ליצור שיר אולטימטיבי.
אם יבוא עלינו גשם, תוכלי להתייבש עליי
אם תטעי באמצע דרך, האם תדעי לשוב אליי?
אם תרגישי מפוחדת, את השדים עוד אגרש
ואם תישארי הערב, כבר לא ארגיש כל כך בודד
פזמון
וכשיבוא אלינו אושר, יתגנב בבוקר, סתם בלי כל סיבה
האם תוכלי פשוט לראות שלא חסר לך כלום ונוכל לומר תודה
אם תעברי פתאום יבשת, אלמד לטוס רק בשבילך
אם תשנאי את השלכת, האם עדיין תפתחי ליבך?
פזמון
וכשיבוא אלינו אושר, יתגנב בבוקר, סתם בלי כל סיבה
האם תוכלי פשוט לראות שלא חסר לך כלום ונוכל לומר תודה
אם יבוא אלינו גשם, תוכלי להתייבש עליי
2 תגובות
משפטים סתמיים ומסורבלים? מה הניע את הצמד לעשות דואט עם השיר? לא נראלי שראוי בכזאת קלות לרדת על יצירה של אדם. דבר קדוש. כלכך קדוש. חוסר החיבור שלך למילות השיר איננו מעיד על כך שזה לא "שיר אולטימטיבי".הייתי מצפה שלאחר שנים רבות בתעשייה היית מבין ששירה, אומנות, יצירה לא נועדה להיות "אולטימטיבית". מספיקה האמונה של היוצר בטקסט, הלחן וזה כבר יעשה את שלו. לפחות עבור חלק מהאנשים. ביקורות המסוג הזה הן דוגמא ישירה לחוסר פירגון. חבל-תעשיית המוזיקה בישראל גם ככה קטנה.
משפטים סתמיים ומסורבלים? מה הניע את הצמד לעשות דואט עם השיר? לא נראלי שראוי בכזאת קלות לרדת על יצירה של אדם. דבר קדוש. כלכך קדוש. חוסר החיבור שלך למילות השיר איננו מעיד על כך שזה לא "שיר אולטימטיבי".הייתי מצפה שלאחר שנים רבות בתעשייה היית מבין ששירה, אומנות, יצירה לא נועדה להיות "אולטימטיבית". מספיקה האמונה של היוצר בטקסט, הלחן וזה גבר יעשה את שלו. לפחות עבור חלק מהאנשים. ביקורות המסוג הזה הן דוגמא ישירה לחוסר פירגון. חבל-תעשיית המוזיקה בישראל גם ככה קטנה.