דניאל בניה החברה הכי טובה שלך

החברה הכי טובה שלך

דניאל בניה

4/5

ניכנס לנבכי מחשבותיו של דניאל בניה. יש מה לדוג משם. החברה הכי טובה של החברה שלו מעוררת בו את כל מה שכל  זכר נורמלי שנמצא בזוגיות נורמלית חש, כשהוא ננעל על מישהי שמעוררת בו יצרים טבעיים ("מעוף לפרפרים שנרדמו לי בחזה") אבל הוא מבין שזה חסר סיכוי, כי היא החברה הכי טובה של החברה שלו. יש בסיפור שאלות מוסר, מצפון. דניאל בניה בוחן מזווית לא דרמטית, איזשהו חיוך שמסתתר מתוך הבנת הסיטואציה. ההגשה והטון – שנסון, העיבוד ברוח קאנטרי מייוסיק. חסכוני, מאופק, סטורי טלר במהות, שמצליח לתרגם את קו המחשבה למוסיקה שמעניקה לסיפור פסקול מוסיקלי מדוד ואמין.

החברה הכי טובה שלך/ זוחלת לי לראש כמו חילזון שבא בקיץ/ קובעת שאסור ואז שואלת אם מותר
ומציפה עוד שאלות קשות מאד בדבר מוסר/ כי היא החברה הכי טובה שלך/ ומשהו קורה אתה באופן חד צדדי/ דמיינתי כבר אותי עוזב ואת מיד בכית/ האם זה רק משבר חולף/ או אפיזודה דיי נצחית?
ואיך החברה הכי טובה שלך/ נתנה מעוף לפרפרים שנרדמו לי בחזה?/ ואם היא החברה הכי טובה שלך/ מדוע היא מעמידה אותנו/ במבחן הזה?
החברה הכי טובה שלך/ נכנסת לחלום שלי כאילו אין לו דלת/ עומדת שם טופ לס ומשדרת שובבות/ אני כמו קרחון נמס/ אני מבין שזה אבוד/ כי היא החברה הכי טובה שלך/ ואם את תגלי את זה הלכתי טוטאל לוס/ ויש איזה סיפוק מהול בנקיפות מצפון/ כשהיא פורמת את הקשר/ שביססנו על אמון
ואיך החברה הכי טובה שלך…/ החברה הכי טובה שלך/ זוחלת לי לראש כמו חילזון שבא בקיץ/ אם היא בסוף תלך אתי / אדע תבוסה גדולה/ כי היא יודעת מה קרה לי/ עם החברה הכי טובה שלה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. שיר מעולה נהניתי להקשיב!!
    סגנון נהדר וטקסט קולע, מחכה לשמוע עוד מדניאל בניה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן