מסיבת עיתונאים בתל-אביב

30 שניות למאדים Second To Mars

0/5

ג'ארד לטו מתרגש. תנו לו ירושלים ומנה חומוס והוא יתרגש יותר. מהפייסבוק הוא הבין שיש ל "30 שניות למאדים" יותר מעריצים בישראל מאשר בכל מדינה בעולם. הוא אגב היה בטוח שבארץ חיים 11 מיליון איש. כששמע שמדובר רק ב-7, לא האמין. "לא יכול להיות. אני פוגש ישראלים בכל חור בעולם"

ללהקה היה סכסוך של מיליוני דולרים עם ,"וירג'ין רקורדס", שהגיע לסיומו. "לא סתם קראנו לאלבום האחרון This Is War". התכסחות עם אנשי התעשייה, אבל עם הקהל – סיפור אהבה של להקה צעירה יחסית, שבראשה כוכב קולנוע שהעדיף במסיבת העיתונאים לדבר פחות על קולנוע ויותר על מוסיקה.

"30 שניות למאדים" היא האלטרנטיב רוק הכי חם שמגיע בימים אלה מקליפורניה שטופת השמש. אל תנסו להפחיד אותם בחום, כי גם שם יש להם מדבר. אל תנסו להוציא מהם הצהרות פוליטיות בעקבות הביטולים הפוליטיים של להקות, כי מבחינת ג'ארד – מוסיקה היא שפה ושיחה, ליריקה, דמיון. זה הנושא העיקרי. לכן, מעולם לא חשבו לבטל. והאלבום החדש מסמל הרבה דברים שהביאו אותם גם כאן לשיחות עם הקהל.

"30 שניות למאדים" הם האחים ג'ארד ושאנן לטו וטומי מיליסיביק. את שם הלהקה מצאו בתזה שהגיעה אליהם מהאינטרנט לפיה הגדול העצום בטכנולוגיה בעצם הביא את האנשות 30 שניות מהמאדים. מבחינת – השם מסמל אותם. שלושה אלבומים – הראשון כשמה של הלהקה, השני Beautiful Lie, יצא ב-2005. ההפתעה היתה גדולה: המכירות הביאו אותו ל"פלטינה". הלהקה זכתה בפרס MTV עבור הקליפ של The Kill, המבוסס באופן רופף על עלית הסרט ,הניצוץ". הקליפ לסינגל השלישי מתוך האלבום From Yesterday צולם כולו בסין. היום טוען ג'ארד כי כאוהב קולנוע מושבע ומי שהתחיל את דרכו בלימודי קולנוע, יש לו ענין מיוחד בקליפים שמלווים את שירי הלהקה.

בדצמבר 2009 יצא האלבום השלישי של הלהקה This Is War  אלבום שהוא פרשנות למשברים עולמיים, תהפוכות כלכליות עולמיו וגם ביטוי למאבק המשפטי שלהם מול "וירג'ין רקורדס" שטענה כי חברי הלהקה הפרו חוזה להקליט שלושה אלבומים נוספים במסגרת החברה. האלבום הופק ע"י המפיק הנודע Flood גם ע"י סטיב ליליוייט – שניהם נתנו לחברי הלהקה חופש וביטחון לחקור כיווני סאונד חדשים, רעיונות נועזים.

ג'ארד טוען שהגם שיש לו כמה להקות פייבוריטיות (דפש מוד, פוליס, לד זפלין) הוא כמעט אינו מאזין למוסיקה, כי רוב הזמן הוא עסוק ביצירת מוסיקה. "זה מוזר בעיני. יש לי 3 איי פודים, אבל אינני משתמש בהם"…

מסיבת עיתונאים עם דפש מוד בתל אביב אוגוסט 2010

 

 

 

 

30 שניות למאדים – מסיבת עיתונאים

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן