רביב כנר הכוכב הבא לאירוויזיון 2020

הזמר הטוב ביותר בתחרות

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020 מרכיבים נבחרת 2

עם רביב כנר, מורן אהרוני, מיכאל צידון, עופר נוה, התבלינים, אור עדי, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב
3.5/5

איך ממשיכים לשרוד את התוכנית? מתי זה נגמר? הסבל מול המרקע נעשה נוח יותר, כשמקבלים קאבר כמו של רביב כנר ל – Sign Of The Times המוכר מהרי סטיילס. כנר הוא הזמר הטוב ביותר בתחרות נכון לעכשיו. יש לו קול גבוה.  הוא שר ללא קושי, בשליטה מוחלטת ווקאלית ותחושתית.  הולך על שירים של ביצועים גדולים. באודישן הראשון הוא שר Angels של רובי ויליאמס, רף גבוה ביותר שדורש העזה.  בשלב הזה – רביב עשה את זה עם Sign Of The Times של הרי סטיילס, ושוב – רמת ביצוע גבוהה, רצינות, ישירות, אמת ומוזיקליות ממדרגה ראשונה. כנר הוא מועמד מאוד רציני לגמר התחרות ולייצוג באירוויזיון בהולנד.
גם מורן אהרוני נראית ונשמעת כמי שמכוונת רחוק. היא לקחה את Loves Run Out של "וואן ריפבליק" אל החלקה המאוד מיוחדת ואנרגתית שלה והוכיחה מקצוענות של זמרות שנועדו ללכת עד הסוף.
אהבתי את הביצוע האמוציונאלי של מיכאל צידון לשיר הטורקי Aramam. מי ששר באודישן "חייאתי", הוכיח כי הוא מסוגל להשתלב במשבצת מוסיקת העולם בקולו המסולסל רב הנשמה. חבל שהוא לא נשאר בתחרות. קדם האירוויזיון בטורקיה עוד פתוח?
פחות אהבתי את האינטרפרטציה של עופר נוה ל"יקירתי" של אסף אמדורסקי. הוא שפך על השיר הרבה סוכר, וזו אינה כוונת  היוצר. אני מעדיף להישאר עם הביצוע האפלולי המופנם של אמדורסקי. גם את Tango של מרינה מקסימיליאן הייתי מעדיף להשאיר אצלה, אחרי הקאבר של התבלינים.
אם רוצים כישלון מטורלל מפואר באירוויזיון, יש לשלוח את "מועדון הקצב של אביהו פנחסוב". מה בדיוק הם עשו שם? רוק, בידור או כדורגל? הכל גם יחד. ההערה של קרן פלס שאביהו פנחסוב נתן לה "כל מה שאני רוצה באמנות" היא קביעה של שופט שמבין בכדורגל לא באמנות.
גם את איתי לוי הייתי שולח לשפוט כדורגל: כשמדובר באמנות המוסיקה, הוא לא תמיד מבין את ההחלטות שלו: כשנתן אדום לאור עדי על "אוהבת אותי אמיתי" הוא נימק את זה כ"צביעות", "שיר לחוץ מאוד" (השיר לא הביצוע…) ומצד שני: "זה היה טוב, זה היה מושלם".  את ההיסוס שלו לתת כחול לאביהו פנחסוב ("אברום") הוא נימק ב"השתאות" שלהם. "הם מתישים לי את הנשמה". למה התכוון? שיר ארוך מדי? הבלגן? איתי לוי המותש נתן לבסוף כחול לפי בקשתו המאוד אישית של פנחסוב, צעד שחשף את השופט במערומיו. בשפת הכדורגל: השופט הביתה!

רביב כנר – Sign Of The Times
מורן אהרוני – Loves Run Out
דיקלה מלכה – Who's Loving You
מיכאל צידון – "אראמאם"
עופר נוה – "יקירתי"
התבלינים – Tango
אור עדי – "אוהבת אותי אמיתי"
מועדון הקצב של אביהו פנחסוב – "אברום"

עלו לנבחרת: רביב כנר, מורן אהרוני, התבלינים, אור עדי, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב

רביב כנר – Sign Of The Time

מורן אהרוני – Loves Run Out

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן