דניס לויד ניר טיבור

הישראלי הכי מצליח בפופ העולמי?

דניס לויד

Never Go Back שיוצא אחרי הלהיט המצליח Nevermind
/5

דניס לויד?  – מה אומר השם? לא מזהים? ניר טיבור. אומר לכם משהו? השיר Nevermind? השבוע בשיטוט אקראי ברשת נתקלתי בשם ובשיר – מהמבוקשים בפלייליסט המקומי. כ-150 מיליון צפיות מאז דצמבר 2016. האם ההצלחה הישראלית הזו עברה מתחת לרדאר? למי שאינו יודע: שני השמות חד הם. טיבור/ לויד מחזירים מחוגי השעון 3 שנים אחורה.
ניר טיבור יכול להעביר קורס איך ממתגים פרויקט בתעשיית המוסיקה. ראשית: לך על שם במה קליט. "דניס לויד" נשמע מה-זה אינסטנט, אבל מתברר שזה עובד. . טיבור, עכשיו בן 26, יליד רמת גן, בוגר תלמה ילין,  החל לנגן בחצוצרה בגיל שמונה ובגיטרה – כעבור חמש שנים. הוא אימץ את שם הבמה דניס לויד באמצע 2010.
השיר הוא שיחה דמיונית בין דניס לויד וחברתו בזמן שהיא נסעה, ואז הוא מגיע להכרה ש 'אני מוכן עכשיו,' – לקיים מערכת יחסים רצינית. מאז שהשיר יצא, מצא את עצמו מורד בהיסטריה בסופטיפיי לצד  טיילור סוויפט, שון מנדז ודה וויקנד והפך מן הסתם לישראלי המצליח ביותר במצעדי ההורדות וההשמעות מעולם.
תקשיבו לשיר ותשאלו בצדק – זה הכל? אז כן, מתברר שלהצלחה של שיר היא בפשטות שלו, בכך שהוא אינו מתיימר להישמע כמו אף שיר אחר. טיבור/ לויד ידע לשחק אותה באמצעות פלטפורמות הרשת. הקהל הרחב נחשף אליו בעיקר דרך היוטיוב, כשבין הלהיטים הראשונים שהעלה לאתר לפני כחמש שנים היו Playa ו-Leftovers. טיבור/ לויד הבין את מהות השינוי הגדול של התעשייה. אין עוד חוקים. אין עוד הרראכיה כבעבר, אין עוד דרך חברת מוסיקה גדולה שדרכה אתה מגיע לטופ. כדי להצליח בגדול כיום – אתה צריך לדעת לקדם את עצמך ברשתות ברמה קוסמופליטית. השם "דניס לויד" הוא חלק מהמיתוג – ישמש הסוואה – אפילו למוצאו – כדי שלא יקשרו את המוסיקה למשהו פוליטי לא רלוונטי.
עכשיו הוציא את  Never Go Back – במקביל לטור הופעות חדש. שילוב של ניב ג'מייקני וגרוב לטיני בשילוב של צליל חצוצרה. השיר קיבל השראה מביקור שערך לאחרונה בבנגקוק. במהלך השנה שלויד בילה בבירה התאילנדית הוא נפגש והתאהב באישה קולומביאנית. הוא כתב 40 שירים בהשראת היחסים האלה, כולל “Never Go Back” וקודמו "Nevermind".
טיבור/לויד מנסה לחזק את המותג ברוח המוסיקה שנושבת בתעשייה בימים אלה. האם יש לו סיכוי כמו Nevermind? לפי היוטיוב – הוא מתקדם לכ-800 אלף צפיות. אגב, לא תמיד יש מתאם בין  מספר הצפיות למכירות. Nevermind הגיע רק למקום ה-86 במצעד ה-100 של הבילבורד. מול הצלחות גדולות יותר באירופה, בתאילנד.

Nevermind

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. מאיפה הגרסה הזו של never go back בנגן הסגול?
    היא יותר טובה מאלו שביוטיוב במלא

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן