שירן אבאיו

שופטים מבקשים "גראולינג"

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020

אודישנים אחרונים עם לידור בן עטיה, לינוי אקלה, בן צור, עמית סדן, שירן אבאיו
3/5

אמדורסקי שאל את שירן אבאיו, זמרת רוק, שצברה הרבה שעות במה אם היא עושה "גראולינג".  זה מה שמבקשים מזמרת המתמודדת על יצוג ישראל באירוויזיון? במטאל – "גראולינג" הוא ביצוע ווקאלי, אשר מהותו השמעת קולות נמוכים, גסים, מגרגרים ובלתי מלודיים, מעין "נהמות" או "שאגות". נו טוב, הכל בצחוק. שירן אבאיו הביאה לתחרות את הכי מיינסטרים – It's My Life של בון ג'ובי, ושירי מימון קמה לרקוד, כאילו שזה מה שחסר לה – רוק מלודי גברי וישיר. גם שופטים שנשבר להם מהמיינסטרים לא חייבים לצאת מכליהם. מימון עפה על שירן המקועקעת, מלאת  דרייב, קול מעט מכוסח.
אני מבין אותה. נמאס מעוד "מזרחית" ועוד ניסיון להיות כמו זמרת פופ כזו או אחרת. עמית סדן למשל, העזה לקחת שיר של התגלית מס. 1 בארה"ב – בילי אייליש. האדומים שהיא חטפה העידו על ההעזה ושברונה.
מזרחית? איתי לוי הגדיר את "שתישרף האהבה", שיר שלו שביצע לידור בן עטיה – "ג'אז". סחטן על היומרה, אבל כשופט בתחרות מוסיקה, הייתי מציע לשופטים אחדים בשולחן לשתוק. אם אינכם רוצים לגרום לעצמכם אי נעימות – יפה שתיקה לחוכמה.
עיצה גם למתמודדים: תהיו עצמכם, אל תנסו לחקות זמרים מצליחים. לבן צור מצפת הייתי אומר: נחמד לחקות אליל פופ כמו עומר אדם, אבל  תשתדל שזה לא יהיה שקוף מדי.

שירן אבאיו – It's My Life

לידור בן עטיה – "שתישרף האהבה"
לינוי אקלה – Get Lucky
בן צור – "שממה"
שיר ערגי – "ירושלים של זהב"
עמית סדן – You Should See Me In Crown
שירן אבאיו – It's My Life

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. שופטי הכוכב 2020 הם משעממים. מברברים המון אחרי כל מועמד שסיים לשיר ובלי טעם כלל. קרן חושבת שהיא יודעת הכל. לכולם אומרת שהם "ממש ארוויזיון". רק אמדורסקי רציני וההערות שלו בונות ולא מבזות אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן