ללי קולישקין - Turning Tables

ללי קולישקין

הכוכב הבא לאירוויזיון 2020

פרק 22 עם ענג ישראל, ללי קולישקין, לואי עלי, עומר אליהו
2.5/5

מפיקי התחרות הכתירו את הפרק הזה – לואי מול עומר. אני הייתי מסתפק במילה אחת – ללי. ללי קולישקין. אם מחפשים את הכישרון הייחודי, הלא צפוי בכל מרכיב – זוהי ללי. היא משתייכת לקבוצת בני ה-16 המפתיעים בתחרת. החלומות שלה הם לשיר עם ביונסה ולהיפגש עם ריהאנה. הפעם היא שרה שיר של אדל – Turning Tables מתוך אלבום האולפן השני שלה – "21". האתגרים שללי קולישקין לוקחת על עצמה נועזים. הרף שהיא מציבה לעצמה גבוה. אדל היא זמרת שמטילה צל ענק על כל מי שמנסה לבצע את שיריה. ללי קולישקין היא זמרת כל כך מוכשרת, שאפילו הביטחון מובנה באישיות שלה.  גם בקאבר שלה ל Addicted To You היתה תחושה, שהיא עושה את זה בקלות מפתיעה, בשליטה מוחלטת, עד שהיא עוררה אצל אמדורסקי לחפש עליה מידע, כמו על איזו מוסיקה היא גדלה. אותי יותר עניין  איך נערה בגיל שלה מגיעה לרמה מקצועית כזו של שירה. האם זה כישרון נטו? האם הוכשרה ע"י מורים? מה שבטוח: ללי מייצגת דור חדש של זמרים צעירים ששמעו פופ ביוטיוב והטמיעו לא רק את המוסיקה, אלא אף את האקצנט של השפה האנגלית ואת היכולת עמוד על במה בלי רגשי נחיתות. מה שאומר: הדלתות נפתחות להם לא רק לאירוויזיון.  מי שהצליחה לקלקל את האפיזודה הזו בתחרות היתה שוב קרן פלס, שהישוותה את הביצוע של ללי ל…לקרדה (דג מלוח כבוש) שאכל סבא שלה. כל הגבות שהורמו על ההשוואה האווילית לא גרמו לפלס להוריד את החיוך שבע הרצון מפניה.
שוב הוכח כי בחירה לא נכונה של שירים הורגת: עונג ישראל שרה Proud Mary, במקור שיר של "קרידנס קלירווטר ריבייבל", שהתפרסם גם בקאבר של טינה טרנר. אם דיברנו על הצל שמטילים הזמרים  המקוריים על מבצעי הקאברים – זוהי הדוגמא. ענג הפכה את השיר לענוג ומצועצע מדי, מול ביצועי הרוק והסול המוכרים, וכתוצאה מסמסה את יכולותיה כזמרת. גם כאן קיבלנו הערת שופט מטופשת, כאשר איתי לוי אמר שהביצוע הזכיר לו את "קוקו בונגו" במקסיקו. מה הקשר? תשאלו את לוי, שגם חיוך שביעות הרצון שלו לא ירד אחרי דברי האיוולת.
גם לואי עלי לא בחר את השיר הנכון לו בשלב הזה של התחרות – "לינדה לינדה" המוכר מחיים משה. לא הרקדנים ולא הדרבוקה עזרו לו. הביצוע שיטח אותו במקום להציג עומק. מכל מקום, לואי עלי, למרות שהפסיד בקרב הזה לעומר אליהו, לא הודח מהתחרות, וממשיך לשלב הבא גם עם עוד שלושה מתמודדים שהשופטים החזירו לתחרות: רביב כנר, התבלינים, אביהו פנחסוב. הודחו: אור עדי, נתן קטורזה, ענג ישראל, דנה לפידות. עומר אליהו ממשיך, כי הוא בחר את שיר קרוב לליבו – כל כך קרוב שהוא הגיש ביצוע רגשני מדי, שהסתיים בדמעות…
עד מפיקי  התוכנית מתעללים בצופים?  ההודעה של מנחת התוכנית בשלב קביעת הממשיכים והמודחים, שלואי עלי אינו נמצא כאן, כי הוא בהופע ההוכיחה כמה עריכת התוכנית הופכת אותה – Fake Reality.

ללי קולישקין – Turning Tables

לואי עלי – "לינדה לינדה"

עומר אליהו – "פרי גנך"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן