אלה דניאל

רבע הגמר: טריק ושמו אטדגי

הכוכב הבא

עם: חובי סטאר, נופר סלמאן, גיל חדש, קיארה דופלה, אלה דניאל, צמד ולמה
/5

האם משתמשים באטדגי ליצר איזונים ומתחים בתוכנית? בעוד חבריו לשולחן השיפוט מסכימים ביניהם שהמאש-אפ של הזמרת הייחודית גיל חדש לשירים של ג'ון ניומן ודרייק ראוי לשלושה כחולים עזים, הוא, אטדגי, לחץ אדום כמו כדי להכעיס. נימוק? – "טריק". אטדגי האשים את גיל חדש בלא פחות מאשר – "טריק", לפי המילון – תחבולה. כלומר: לפי אטדגי גיל חדש עובדת עלינו בעיניים. אם יש מתמודדת בתחרות הזו, ששרה ללא שטיקים וטריקים – זו גיל חדש. מוקי כינה את הביצוע שלה "אינטליגנטי" ואותה כזמרת בעלת "תפיסת עולם". אז איך להסביר את האדום של אטדגי? תרומה להפקה למען הגבר עניין ומתח? אותו טיעון חזר גם כשהעניק אדום ללהקת שטאר על ביצוע מצוין של Scientist של קולדפליי, שזכה לשני כחולים של סקעת ומוקי. גם הפעם האשים את הלהקה ב"טריק", וטען כי גם הקהל "לא עף עליהם". האם אטדגי הפך בוחן לב וכליות של הקהל? על סמך מה קבע את זה? מוקי, השופט הכי מדויק בתחרות, קבע ששטאר הם הרכב שיש בו אמונה ותשוקה עצומים לעשות מוסיקה. מסקנה: אם יש טריק בהכוכב הבא של 2016 זהו אסף אטדגי בכבודו ובעצמו.
השופטים עסוקים כבר לעומק בשאלה את מי הם רוצים לראות על במת האירוויזיון: מי שמקרינים מקוריות ומיוחדות כמו אלה דניאל, גיל חדש הנפלאות בסגנון הגשתן, צמד פופ ברמה בינלאומית כמו ולמה, או חובי סטאר שמצטיין  בהגשה קולית מהוקצעת עם הרבה "סטייל" חיצוני ומניירות פומפוזיות. אני נוטה להסכים עם הראל סקעת, שכדאי ללכת על הלא שקוף, לא למחזר מתכונים שכבר מוצו, אלא להפתיע בביצוע מיוחד ומקורי. מבחינה זו, ההתלבטות היא אכן בין אלה דניאל וגיל חדש. הן ראויות יותר מאשר חובי סטאר או קיארה דופלה, אם כי דניאל עלולה להיחשד בניסיון להישמע מעט איימי ווינהאוס.
דמעות לאמא שטפו את מהלך הופעות השלישיה השלישית, במיוחד בהתמודדות בין ליאור כהן-קיארה דופלה ששרה "זכיתי לאהוב" של עברי לידר ועודד שרעבי עם "למרחקים" של סגיב כהן. קל מאוד להיסחף עם הדמעות והבכי. נכון החליטו רוב השופטים שלא לתת כחולים לביצוע הרגשני של עודד שרעבי. גם כאן – "הכוכב הבא" נמצא כבר קרוב מאוד לתחרות האירוויזיון, ואין כמו דראג קווין, ששרה "מהלב" לאמא להיות עדיפה על פני זמר עממי כמו שרעבי להגיע לשבדיה. גם כאן אין הפתעות.

שלישיה 1: חובי סטאר –  Umbrella גיל חדש – Love Me Again + Hold On We Are Going Home. להקת שטאר – Scientist
שלישיה 2: אופיר חיים – "שמש", אלה דניאל – זמר אהבה לים, צמד ולמה – Take Me Out
שלישיה 3:  נופר סלמאן – "רוחות" קיארה דופלה – זכיתי לאהוב, עודד שרעבי – "מהמרחקים"

שישיית חצי הגמר: חובי סטאר, נופר סלמאן, גיל חדש, קיארה דופלה, אלה דניאל, צמד ולמה

וידיאו: קיארה דופלה – "זכיתי לאהוב"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות

  1. יוסי – המתמודדים שציינת אולי טובים, אבל אין לאף אחד מהם כריזמה אירוויזיונית\בינלאומית. דווקא לנופר סלמאן הצעירה יש כריזמה בטירוף, ועם שיר טוב היא תוכל להגיע לגמר שם. כל היתר יפלו בחצי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן