גרייס מלודי

הכי רחוק ממך

גרייס מלודי

מילים ולחן: טל שחר הפקה מוסיקלית: גל פדה
/5

על הטקסט הזה "גרייס מלודי" לא תיכנס לליגת העל של הרוק הישראלי המקורי לדורותיו. טל שחר כתב מכתב שנאה-שטנה של גבר לאישה, שהוא מת להעיף מהעיניים שלו. משפטים כמו "עברנו את הגבול", "המציאות מרה", "צאי לי מהראש" , "הגענו עד הסוף" אינם  יצירה, אלא שגרת דברים שגבר מעוצבן אומר לגברת שכנגדו. אין כאן שום ניואנס. רק כתב אישום מוחץ, חד צדדי שכולו מונע מבטן מלאה עליה.
טל שחר כתב את השיר כדי לתת לגיטרות לדבר. עומרי סקופ עושה את העבודה במהוקצעות ראויה לשמה. אבי יפרח על הבס ותומר צדקיהו על התופים הגיעו אף הם לעבודה\ אבל בצליל הרוק הזה אין שום חידוש. להקות הרוק הבכירות משנות השבעים-שמונים הציבו מודלים, שחבורת גרייס מלודי מוציאה לפועל במיומנות.  טל שחר עשה ככל יכולתו להיות סולן הבי מטאל. קצת גדול עליו. אבל הבעיה העיקרית היא שהשיר הזה נשמע כמו תרגיל רוק, משדר אנרגיות חיצוניות יותר מאשר עוצמות פנימיות המעידות על מוסיקה אותנטית.

שבועות את מנסה לחזור אלי/ עברנו את הגבול עכשיו אין דרך חזרה/ אני לא לומד מטעויות אולי קצת לא נורמלי/ אבל מכיר את המציאות הזאת הפעם היא מרה
את לא יפה כמו שאת חושבת/ רק חוסר בטחון שאת קוראת לו אהבה/ לא אין יותר דמעות תמימות זה כבר לא את בוחרת/ הגענו אל הסוף הפעם אין עוד התחלה
את יכולה לבכות לי עד מחר אבל לקחת את הכל כלום לא נישאר/ תורך להתמודד עם הטעות/ לאן אני הולך אולי אני לא יודע/ אבל רחוק ממך הכי רחוק ממך
תמיד פיזרת כאב ורק רצית לפגוע/ אני לא מבין אותך תמיד לקחת רק את הרע/ אני לא רוצה לראות אותך ולא רוצה לשמוע/ אז צאי לי מהראש וקחי את הזיכרונות אתך
תמיד נתת לי לקוות שאת תהיי אותה אחת תהיי זאת שהכרתי/ אני ואת כבר לא קיים תרגישי את הלב נרדם-תרגישי

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות