המובחרים של קיטארו

המובחרים של קיטארו

הונגליס של יפן רוקח תבשילים מלודיים די נאיביים עם הרבה "שיאים" דרמטיים

דומו, הד-ארצי
4/5

קיטארו הוא הונגליס של יפן, רוקח תבשילים מלודיים די נאיביים עם הרבה "שיאים" דרמטיים. שנגדיר? המובחרים של קיטארו הם סוג מדיטציה של הנו אייג'. קיטרו נגן החליל, מבשל בסינטיסייזרים משהו בין קלאסיקה רומנטית למוסיקה אלקטרונית מגוונת עם אלמנטים של מזרח ופזילות לפיוז’ן. 9 הדקות של  MASTURI מצליחות להפוך את הקיטש למשהו יותר מיוחד, ריטואלי, בין עידון לעוצמה. גם AGREEMENT עם ג’ון אנדרסון מ"יאס" הוא פיוז’ן יותר אטרקטיבי.
קיטרו יוצר סוג מוסיקה שמשחררת אותך למחוזות הדמיון שלך, ואתה יכול לסובב אותה כמו גלובוס מעל המדבריות ולהגיע לאוקיינוסים או ל"דרך המשי" (Silk Roads) בקטעים אחדים שומעים את תופי הטאיקו (taiko drums), צליל מיוחד בפני עצמו.  קיטרו הוא מוזיקאי מיומן המנסה לעזור למאזינים לגעת במקומות שאינם מגיעים אליה.

*** קיטארו (יליד טויואשי, יפן 1953 שם מקורי מסאנורי טקאהשי Masanori Takahashi), חלוץ מוסיקת העידן החדש, היה מועמד ארבע עשרה פעמים לפרס גראמי. בשנת 2000  הוא זכה בו בקטגוריית אלבום מוזיקת העידן החדש הטוב ביותר, על אלבומו "חושב עליך" (Thinking Of You). כיום מתגורר קיטארו יחד עם אשתו בעיר סבסטופול שבקליפורניה. גם בנו; קייקו מטסובארה (Keiko Matsubara) הוא מוזיקאי.

Masturi – Live

אתר הבית של קיטארו

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן