הסתיים מבצע החשיפה של Unicorn של נועה קירל

הסתיים מבצע החשיפה של Unicorn של נועה קירל

כשמדובר בפופ אירוויזיוני - יש לקירל הזדמנות לחסוך כמה שנים טובות של מאמצים להגיע לטופ העולמי. 

מילים ולחן : מאי ספדיה, ינון יהל, דורון מדלי ונועה קירל עיבוד והפקה מוסיקלית : ינון יהל
4/5

הסתיים מבצע חשיפת Unicorn של נועה קירל בכאן 11. כבר כמה שבועות שמטרטרים לנו את "הסוד הגדול", כאילו זה הנושא הכי קריטי בימים אלה במדינת ישראל. האדמה רועדת מהפגנות נגד המהפכה המשטרית, וב- 11 בונים את האסקפיזם הזה וחורשים עד לעייפה את תולדות ישראל באירוויזיון מאז 1973. למי יש כוח לזה.
הפולחן הוא גם בטיפוח הררי ציפיות: מפרסמים טבלאות הימורים הזויות עוד לפני שהשיר יצא, בונים על קירל כאילו היא הולכת להיות המושיעה של ישראל בימים שהדימוי שלה נמצא בשפל כמוהו לא ידענו מעולם.
לעצם העניין: האם יש מצב לצנן את ההתלהבות? האם הגיע הזמן  לרדת מפסגת היומרות, ולהיות צנועים יותר? אומר כך: השיר הוא הפקת פופ ליגת על בסגנון הקיי-פופ הפופולארי כמו זה של Blackpink.
זהו להיט התפור בתפרים של חייטי אירוויזיון מיומנים, שחושבים במונחים של לא פחות מזכייה. השיר ממלא את כל התנאים כדי להגיע למקום גבוה במצעדים ולזכות בהצלחה מסחרית: יש כאן מאפיינים מוסיקליים ברורים של להיט אוניברסלי. הוא נשמע כאילו מורכב מתבניות מתמטיות אופטימליות שמכוונות אותו להצלחה.
בקומוניקט שנשלח עם השיר כותבים על קירל כי "היא עצמה יוניקורן במוסיקה הישראלית".. לא הייתי נסחף, אבל כשמדובר בפופ אירוויזיוני – יש לקירל הזדמנות לחסוך כמה שנים טובות של מאמצים להגיע לטופ העולמי.


.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. השיר חמוד ולא מעבר – מאדם כמו מדלי אתה מצפה לשיר יותר סוחף , נכון הוא יכול להגיע לעשירייה אבל אם כיוונו לזכיה אז הם לא בכיוון

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן