עדן-בן-זקן זמרי חתונות

זמרי חתונות בקורונה: שמח בראש, שמח בכיס.

/5

בתיעוד שראינו השבוע בטלוויזיה מחתונה שנערכה בכפר סבא, נראית הזמרת עדן בן זקן מופיעה בהתלהבות חגיגית מול קהל שרוקד בצפיפות, חלקו הגדול אינו עוטה מסכות. לפי הדיווח, ההופעה נעצרה 3 (!) פעמים ע"י המשטרה. מטעמה של בן זקן נמסר כי היא ביקשה מהחוגגים "לשמור על ההנחיות".
מותר גם לכם לצחוק. כשחתן כלה משלמים לעדן בן זקן משהו כמו 60 אלף שקל להופעה של 50 דקות בחתונתם, כל מה שהם רוצים הוא שהיא תרים להם את החתונה, שתעשה שמח, שתקפיץ את הקהל. הם מבקשים Value For Money. עדן בן זקן והנחיות קורונה הם הפכים מוחלטים. גם הקורונה מוזמנת לחגוג.
חתונות הן מצרך מבוקש בלילות הקיץ, ובימים שעשרות אלפי אמנים מובטלים בגלל המגיפה, זמרי החתונות ממשיכים לעבוד לפי תעריפים שכל חוגג יכול למצא באינטרנט. למשל: ל אם תזמינו את אייל גולן ושבעת נגניו לחתונתכם, תצטרכו להיפרד מ-90 אלף שקל. עומר אדם – 85 אלף. משה פרץ – 70 אלף. ליאור נרקיס ואיתי לוי – כ-60 אלף. הביקוש הוא בעיקר לזמרי הז'אנר הים תיכוני,  האחרונים שמהם אפשר לצפות לשמירה על ההנחיות. כשליאור נרקיס מקפץ על הבמה – הקהל מפזז ומנתר יחד איתו – עם או בלי המסכות על הסנטר.
המציאות בישראל נכון לעכשיו אינה אולם חתונות, למרות שממשיכים להתחתן ולעשות חאפלות. המציאות בארצנו אינה משדרת אהבה אבסולוטית שרוב השירים הים תיכוניים מנסים לשדר לאהובה, או האהוב שמוכן להעניק לה את הירח והכוכבים, או נופל שדוד לרגליה. המציאות בישראל דורשת להתפקח מהאשליות שהזמר הים תיכוני ממשיך לפזר.

אסקפיזם נדרש 

מצד שני בתוך עמך את  אתה חי: דווקא בתקופת הקורונה המלחיצה שירי עינתוז-פינטוז ופיזוז מייצרים אסקפיזם נדרש. לפי המילון: אסקפיזם היא הסחת דעת נפשית, באמצעות בידור או בילוי כלשהו, במטרה לברוח ממצבים שנתפסים מלחיצים. למה לבלבל את המוח עם מצוקות כאשר אפשר לתת בכפיים, בידיים, ברגליים. האם הקורונה משנה מציאות? ממש לא. יש כאן אינטרסים משותפים של בעלי השמחות והזמרים שבאים לעשות שמח.  לא רק השמח בראש. זה גם השמח בכיס. 

עדן בן זקן בחתונה בכפר סבא

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן