חוזרים לשגרת פסטיבלי רוק?

חוזרים לשגרת פסטיבלי רוק? לא ממהרים מדי? ורגע, ומה עם הבלתי מחוסנים?

רוב המתחסנים עד היום אינם הנוער וצעירים שמאכלסים הופעות רוק? האם ימנעו מהם כניסה?

פברואר 2021
/5

חוזרים לשגרת פסטיבלי רוק? נוחתת אצלי הודעה על פסטיבל גיטרה באילת (סוף אפריל תחילת מאי) אביב גפן ועברי לידר מיהרו להכריז על הופעות. האולם בגבעת ברנר גם הוא בהכנות. האם עולם הרוק מוכן לצאת מיד מהקורונה? הרוק הישראלי ספג בשנה האחרונה את המכה האמנותיות-כלכלית הקשה ביותר בתולדותיו. הניסיון המהיר לצאת מהמשבר-סגר לא לוקח בחשבון כמה נתונים:  האם יש ביטחון שחוזרים למסלול רגיל? האם לא כדאי להמתין לפני שממהרים להיכנס לאולמות ולהרים פסטיבלים. ומה עם הקהל? המגיעים להופעות יחויבו להציג תעודת מתחסן. רוב המתחסנים עד היום אינם הנוער וצעירים שמאכלסים הופעות רוק? האם ימנעו מהם כניסה? לא כדאי היה להמתין עד להתבהרות נוספת בעניין החיסונים.
המגפה אילצה כמעט את כל הפסטיבלים הגדולים באירופה לבטל או לעבור למודלים וירטואליים ששימשו כתחליפים בזמן שהתעשייה השלימה עם עובדת ההתמוטטות של הענף. באירופה בוחנים בדיקות מהירות לקורונה בפסטיבלי המוזיקה כדי להבטיח שעונת 2021 תתקיים למרות המשבר הגדול.
כשהמארגנים מתכננים הופעות ופסטיבלים להמשך השנה באירופה ובארה"ב, הם לוקחים בחשבון שהנגיף עדיין כאן בגדול. יש להתמקד בבטיחות הצוותים והקהל הנכנס. הם מודעים לכך שנגיף הקוביד 19 משתנה ללא התראה מוקדמת, והסיכונים עצומים – גם כלכלית, כי אם אינך יכול למלא מתחם בכמות מסוימת של קהל, חבל על זמנך, אלא אם כן האמנים יסכימו להופיע בחינם.
אין ספק כי האתגר הגדול ביותר של מארגני הההפעות והפסטיבלים הוא עמידה במצב של חוסר הוודאות. מה עם המגבלות, איך ישמרו על ריחוק חברתי, האם ימשיכו עם קפסולות? נדמה לי שטוב היה אילו היו לוקחים עוד חודש כדי להכריז על לוח הופעות ופסטיבלים. אנחנו עדיין בתוך המגיפה, רוב הקהל הצעיר עדיין אינו מחוסן. יש תחושה שרותמים את העגלה לפני הסוסים.

עברי לידר בקיסריה חוזרים לשגרת פסטיבלי רוק

פסטיבלי רוק פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן