שלומי שבן מארח את אביתר בנאי

חי בגימל מהיכל התרבות – שלומי שבן מארח את אביתר בנאי

היה משהו טהור, כמעט מאגי במפגש בין אביתר ושלומי בהיכל התרבות הריק - למי שמחפש עוד נקודת אור מימי הקורונה.

4.5/5

אביתר בנאי מתראיין. למעשה, יותר מתראיין מאשר שר. שלומי שבן מצליח בחצי שעה להוציא ממנו ראיון טוב. היכולת שלו לגעת ברגישות מתחשבת בנקודות רגישות, גם אישיות, גם תובנות היא סוג של עיתונאות טלויזיונית נדירה. אילו היה  מוסיף כמה מילים על מהות הייחוד המוסיקלי של בנאי – היינו מקבלים מאסטרפיס.
בשלושים ותשע דקות שמענו מאביתר בנאי על חלום שהוליד שיר ("תל אביב"), על המוסיקאי הכי משפיע בחייו (מאיר האח ז"ל)  על נושא ההינצלות בחייו בעקבות השיר "יש לי סיכוי". על הניסיון להשתחרר מהלקאה עצמית, על היחס בין משפחה לאמנות ("הקורונה כאילו נתנה כאפה לאמנות ושמה את המשפחה במקום מאוד מרכזי") , על מסלול החיים התובעני שהוא מנהל (לומד, מלמד, יוצר מקליט, משפחה), על הדואט הנדיר עם מאיר בבארבי וגם: איך השפיעה תקופת הקורנה על תפישת האמנות שלו.
הבונוס: אבישי כהן כאורח בחצוצרה, העניק לבנאי אלמנט ג'אזי ב"המון אנשים", שנשמע כמו סטנדרט חדש. היה משהו טהור, כמעט מאגי במפגש בין אביתר ושלומי בהיכל התרבות הריק – למי שמחפש עוד נקודת אור מימי הקורונה.

*** אביתר בנאי מהפייסבוק: "שבן ואני כמעט נפגשים כבר הרבה שנים, תמיד כמעט. סוף סוף נפגשנו, כאן, בתוכנית שלו. וזה זרם כאילו גדלנו באותו הכפר. מרגישים זה את זה במבט. מדברים כמו אחים. ומנגנים".

אביתר בנאי "יפה כלבנה" ההופעה

אביתר בנאי פייסבוק

שלומי שבן מארח את אביתר בנאי

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן