Quarter To Africa - יאללה בוא נביא את זה

יאללה בוא נביא את זה

רבע לאפריקה

מילים ולחן: יקיר ששון ואליסף בשארי הפקה מוסיקלית: יקיר ששון
4/5

כנסו לווייב. עזבו את הטקסט הרזה הזה, ואולי משום שהוא כל כך כחוש, אפשר להיכנס לווייב של "רבע לאפריקה", Quarter To Africa,  הממוקם מן הסתם במשבצת מוסיקה העולם תחת דגל ישראל. יקיר ששון  ואֶלְיָסָף בָּשארי עולים על הגל של ימן בלוז ו – A –Wa. קחו סולמות של מקאמם ערבי, אקצנט ימני, תערבבו עם מקצב אפריקאי ותוסיפו ג'אז פאנקי.
גם אם נחשוד במיינסטרים פופוליסטי, עדיין נשאר המיקס המלהיב עם ה"אייווה" וה"אחלה", מנגינה קליטה בצורה שערורייתית,  צלילי הנשיפה המשדרגים, השירה הנלהבת,  העיבוד החכם, מעבר בסיום לצליל עוד רוגע וחזרה לכביש הראשי, כדי להפוך את השעטנז להילולה משלהבת. אז כן, הם מצליחים "להביא את זה".

*** בהודעה לעיתונות, מתהדרת "רבע לאפריקה", הפועלת מ-2014, ב"פילוסופית חיים" המושתת על אהבה – אחדות – חברות. הרעיון חבר למוסיקה הנעה "בתנועה חופשית בין המאולתר למובנה, המרקיד למרגיע, המורכב לפשוט". את הרעיון רקחו יקיר ששון, בוגר האקדמיה למוזיקה בירושלים ואֶלְיָסָף בָּשארי, שנפגשו לראשונה ביפו ומיד מצאו שפה מוזיקלית משותפת לצד תפיסת חיים זהה. להשפעות מבית יש חלק עיקרי ביצירתם. השורשים מפרס, עיראק ותימן מהווים בסיס ליצירת הז'אנר בו מתהדר ההרכב – אפרו-עראבּ.

יאללה בוא נביא את זה/ אז יאללה בוא ונביא את זה/ תביא מילים ונשיר את זה/ שחרר ת'גוף וגם/ יאללה בוא תרקוד את זה/ וגם תתפייט על זה/ ליי ליי ליי ליי

יאללה בוא נביא את זה / ואם גם זה לא עוזר לך/ אז אל תקפיד גם על עצמך/ כנס לוויב כי/ בסוף אתה תביא את זה/ יאללה בוא תרקוד את זה/ ליי ליי ליי ליי/ יאללה בוא נביא את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. This guys r amazing!!!!!' Wow what a sound . This is the sound of truth! מדהימים נקודה חייב לבוא להופעה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן