ילדי בית העץ

עם הדג נחש, קרולינה, איילה אינגדשט, ואברהם טל

ילדי בית העץ

הפרויקט של רן ויאיא כהן אהרונוב
/5

אברהם טל וקרולינה שרים שירי ילדים? לא האמנתי למשמע אוזני ולמראה עיני. כשהדג נחש עלו לשיר (שיר ילדים), הבנתי שמשהו חריג מתרחש.
אנחנו בזאפה ת"א, שעות הצהריים המוקדמות. גם נציגי מוסיקת המחאה ערים לעובדה, שאי אפשר להשאיר את תרבות הילדים בשטחי הפקר מוכרים.
שמענו ארבעה שירים  מתוך פרויקט "ילדי בית העץ", אלבום, ספר והצגה בדרך שכתב איש החינוך, רן כהן אהרונוב (מילים) והלחין אחיו, יאיא מהדג נחש, שגייס את דמיונו המוסיקלי וגם את דמיונו של המאייר יניב שמעוני, שציוריו מזכירים  את הציורים של דני קרמן ב"הילד הזה הוא אני".
לא על כל תקליט-ספר ילדים מזמינים  תקשורת. נראה כי הפעם יש מי שמאמינים, שקיימים כאן חומרים, שייצרו את ה"קלאסיקה" הבאה. לפחות מבחינת הנרטיב, זה נשמע סיפור שקיים בעולם הילדים של האתמול – למעשה, חלומות של מבוגרים שרוצים לחזור להיות ילדים –בעולם פנטזיות, שנמצא איפשהו ברקע הילדות של כל אחד מאתנו – החיים בבית עץ, המוציא להרפתקאות כמו בסרטים. זו הסיבה שמי שבנה לילדים את הבית על העץ לפי שיר הנושא ששרים זמרי הפרויקט הוא אבא, שמוציא את הילד שבו ואת הילדים שאתו להרפתקאות בחלל ובים.
רן כהן אהרונוב מספר, שחלם בילדותו, שיהיה לו בית על עץ, אלא שכשהעץ כבר גדל, הוא עצמו כבר הפך מבוגר. כך החמיץ הילד של אז את ההרפתקה, והנה הוא משלים אותה כמבוגר ברך מילים. הצלילים של יאיא כהן אהרונוב הופכים את החוויה למחזמר. איש הדג נחש מספר, כי גם הוא וחבריו הפכו הורים, שזוכים לפידבקים מהילדים שלהם על השירים שהם כותבים.
כתבו: רן כהן אהרונוב – מילים, יאיא כהן אהרונוב – מוסיקה. משתתפים: אברהם טל, מוקי, אייילה אינגדשט, קרולינה, הדג נחש, רעות יהודאי

צילום: מרגלית חרסונסקי

רן ויאיא כהן אהרונוב מספרים על הפרויקט "ילדי בית העץ"

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן