פרנק סינטרה אלביס פרסלי

כשאלביס פרסלי פגש את פרנק סינטרה

פינת הנוסטלגיה

/5

הרוק'נ'רול של אלביס פרסלי, ביל היילי וצ'אק ברי, התפוצץ באמריקה כמו פצצת אטום מוסיקלית באמצע שנות ה -50, והתקבל בחשדנות על ידי אמנים מבוססים של עסקי המוסיקה, ביניהם פרנק סינטרה, זמר הפופ-סווינג ג'אז, מי שכונה "היו"ר של הדירקטוריון".
סינטרה הבין שהעולם השתנה. במקום להתנגד או להתעלם, הוא הזמין את אלביס פרסלי, מלך הרוק נ'רול להיות אורח מיוחד בסדרת הטלוויזיה ששודרה על ידי ABC.
המצלמה לכדה את סינטרה ופרסלי זה לצד זה במלון פונטנבלו של מיאמי, ב- 26 במרץ 1960. הערב  Frank Sinatra Timex Show Welcome Home Elvis (חסות של שעוני "טיימקס") הפגיש את שני הכוכבים הזמרים המפורסמים ביותר של אמריקה בבפעם הראשונה. המופע שודר ב- 12 במאי 1960. הוא תוכנן גם כחגיגת השיבה הביתה, של פרסלי לארצות הברית לאחר תקופה של שנתיים בגרמניה, שם שירת בצבא ארה"ב.

השינוי אצל סינטרה בכל הקשור לרוק היה צעד שלא רק גישר על פער הדורות, אלא גם הביא רייטינג שיא לתוכנית הטלוויזיה שלו. גם אלביס נהנה לקבל "אישור" מהכוכב כחול עיניים כדי להרחיב את הקהל שלו. בסופו של דבר הוא יהפוך לאורח גם במופע של סינטרה, בלאס וגאס. מבחינת אלביס, הופעתו לצד אגדה כמו סינטרה פירושה היה שהוא סוף סוף הגיע ללב המיינסטרים בארה"ב.
העובדה שהוא, כמו מארחו, הגיע למופע לבוש רשמית בחליפת ערב שחורה העידה שהוא נכנס לעולמו של סינטרה. כל התנהגותו של הזמר ה"מורד" בעל תנועות המותניים הסקסיות שעוררו תגובות נגד אצל הקהל השמרני בארה"ב, נראתה בוגרת מבעבר. למרות שהוא נראה מעט מסורבל בטוקסידו, הציג אלביס תמונה של תחכום מסוגנן. גם כך כמה מעריצות צעקנית בקהל הזכירו מנין הוא בא.

השניים החליפו להיטים – 'Love Me Tender' נענה על ידי פרסלי ב – ‘Witchcraft’ "אנחנו עובדים באותה צורה, רק בתחומים שונים", הודה סינאטרה במהלך השיר, שני המבצעים נראו רגועים ונהנו מחברתם של זה.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן