לאה שבת אל תוך הלב שלך

אל תוך הלב

לאה שבת

מילים ולחן: לאה שבת עיבוד והפקה מוסיקלית: ראובן חיון
4/5

מהי  אהבה? המילון יגדיר: חיבה עזה, אהדה, רגש משיכה, התחושה שחש האדם האוהב לאהוב, חשק, תשוקה, חיזור, הערצה, כיבוד. לאה שבת חשה שבמציאות הלחוצה היא זקוקה למשהו מזה שיפעפע ויחדור אל מתחת לעור, שייספג ויתנחל בתוך הנשמה.
פגעי הזמן? כל שיחת סלון של שישי בערב תטחן את הנדוש  טחון וחזור, ובשורה תחתונה זה משהו כמו – ולא אהבת לרעך כמוך. האם יש אפשרות לשינוי. אשרי המאמין. לאה שבת מאמינה, וטוב שכך.
המוסיקה הולכת עקב בצד אגודל עם  האמונה. יש בה פתיחות. רגאיי והיפ הופ חברו לעיבוד, שמכניס את התוכן כולל רשימת הצרות לקצב נסיעה שיש בו הארה יותר מאשר האפלה. העיבוד מוביל את השיר, נותן את טון  משמעותי להבעת הנשמה של לאה, וכשלאה שבת שרה – הקול והלב מתכתבים ביניהם.

כל כך הרבה קולות/ כל כך הרבה דעות/ כל כך הרבה תנועה/ בכל העולמות/ אתה מצליח לזכור מה באמת חשוב/ תלך קשוב/ כל כך הרבה מרחק/ אחד מהשני/ כך כל הרבה חומה
ביני לביני/ כל כך הרבה הרגל/ חפש את המטמון/ ותחזור לנשום
תחלחלי אהבה אל תוך הלב שלך/ תחלחלי אהבה אל תוך הלב של הילדה שלך/ תחלחלי את הטוב זה משנה את  העולם/ טיפה  ועוד טיפה/ תיצמח האהבהכל כך הרבה קורה/ יוצא מהפסים/ כך כל הרבה / ומעט מזה  שיודעים/ צעקה גדולה חותכת פה ת'החיים/ התשמעהלחץ בכבישים/ אנחנו נרדפים/ שוכחים הרבה/ שוכחים ת'ילדים/ יש זכרון אחר בתוך הנשמה/ מחכים לך…

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. שיר מהמם ומרגש. כל מילה בשיר במקומה והקצב מהמם. ישאר כוח גדול לאה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן