כריס-קורנל-3-צילום-מרגלית-חרסונסקי

לרגל יום הולדתו ה-56 של כריס קורנל המנוח: גרסה ל – "Patience" של גאנז נ' רוזס

/5

לרגל ציון יום הולדתו ה- 56 של המוזיקאי המנוח כריס קורנל שהתאבד ב-2017, שיחררה אלמנתו ויקי קורנל , גרסה שטרם נשמעה, לקלאסיקה "Patience" של גאנז נ' רוזס. כריס הקליט את השיר במרץ 2016 באולפני Henson Studios בלוס אנג'לס. בזמן שעבד על אלבום שלו, הוא לימד את בתו טוני, מעריצה של גאנס,  לנגן את השיר.  התמונה  שמופיעה על עטיפת הסינגל צולמה על ידי חברו הצלם Steven Lyon.
כדי לחלוק כבוד לאביהם, ילדיו, טוני וכריסטופר קורנל השיקו שתי יוזמות, שעוסקות בהתמכרות. השניים גם משיקים פודקאסט, שיחקור איך סטיגמה מפריעה למאמצים להילחם בהתמכרות, ואלו  צעדים מעשיים ניתן לנקוט כדי לטפל בבעיה.
בינתיים, ויקי קורנל, תובעת את חברי להקתו "סאונדגרדן", הגיטריסט קים ט'איל, המתופף מאט קמרון והבסיסט בן (בנדיקט) שפרט, וכן את מנהל הלהקה ריט ונרוס, על הוצאת שבעה שירים שבעלה המנוח כתב והקליט טרם מותו ומעולם לא ראו אור. לשם כך, היא טוענת, הם קשרו קשר כדי למנוע תמלוגים בגובה אלפי דולרים, ממנה ומשני ילדיה. בתביעתה מבקשת ויקי לממש את זכויותיו של בעלה המנוח על שבע ההקלטות, וכן לקבל את הכספים שמגיעים לה ומוחזקים בידם.

ויקי טוענת כי  ב-2017 , לאחר מות כריס, פנו אליה חברי הלהקה לקבל אישור להשמש בשירים של כריס לאלבום חדש, והיא הביעה הסכמתה – בתנאי שהם יוגשו בצורה שמכבדת את בעלה המוח, ושהיא תהיה מעורבת בהפצת האלבום. הלהקה הסכימה תחילה לתנאים , אך חזרה בה וטענה כי השירים הם בבעלותם הבלעדית. בתביעה טוענת ויקי כי הלהקה מונעת ממנה כספי תמלוגים שמגיעים לה ולילדיה, לרבות כספים מהאלבום Live From the Artists Den שיצא ב-2019 והוקלט עם כריס ב-2013. חברי הלהקה טוענים כנגדה כי השירים נוצרו במסגרת "מאמץ להקתי", וחמישה מהם אף נכתבו במשותף.
כריס קורנל, מי שהוביל לאורך שנים את סאונדגרדן להקת הגראנג' האמריקנית המצליחה, כמו גם את הלהקות "אודיוסלייב" ו"טמפל אוף דה דוג", התאבד ב-2017 בתלייה בבית מלון בדטרויט שם הופיע. הוא היה בן 52 במותו.

כריס קורנל – אחד ויחיד ולא צפוי במותו

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן