שער

סקס נעורים

מופע הארנבות של ד"ר קספר

מועדון התיאטרון
4/5

המתופף הסיר במהלך הערב חולצה. בחוץ קור אימים, בתוך המועדון היה חם. חם מאוד. כבר מהשיר הראשון "מנגינות", הבחור, חצי גוף עירום, חבט בתופים ללא לאות, כאילו הוא מכסח במופע מטאל.
החברים שי להב ואורן ברזילי אינם הרד רוק, אבל הם ידעו מה הם רוצים מהמתופף, כמו שהם ידעו מה לדרוש מהגיטריסטים שלצידם גם מהתאורן התזזיתי, שהפליא לצבוע להם את הערב.
השקת אלבום חדש? רק ארבעה שירים מ"מנגינות" הגיעו. הקספרים באו להרים מופע רוק נותן בראש עתיר דציבלים, שמסכם כעשרים שנות יצירה והופעות, עם דגש לא קטן על ימי נעוריהם.
הקהל הרים ידיים וטלפונים, ופצח בשירה: "לא לא לא לא /אני אוהב להיות רק עם עצמי / בועט בשמש ממולי /אוהב אוהב תמיד אותי/  אני, אני חושב שרק אני / בועט בשמש ממולי / אוהב אוהב תמיד אותי / אפילו אמא לא מבינה /אני שלי ולא שלה / כי אני שייך רק לי" ("השיר שלי")
וגם: "שכבנו במיטה אני ואת בחושך / צעירים וחמים / זמר לבן עם קול שחור שר רק לנו / מילות קסם מופלאות / לא אהבתי אותך ושנאתי את זה / אז סיפרתי לך הכל כן סיפרתי לך הכל / והגיטרות בכו איתך / חיבקתי אותך והתופים דפקו אותך  // והיא רוצה לברוח לא אין לה ת'כח / פשוט לקום וללכת לעולם לא לחזור / יש לו סקס במוח לא נותן לה מנוח / לאהוב אותו שוב לאהוב אותו שוב" ("סקס")
לא  הגיע הזמן לעזוב את "סקס" נעוריהם? להתבגר קמעה. נערים היינו  וגם זקנו, אבל הקספרים באו כדי להיזכר בימי נעוריהם היפים. מה רע? לא רע. כיוון שגם כותב שורות אלו – נער היה וגם זקן – התאים לו יותר לשמוע "בוקר חדש" מתוך האלבום האחרון. דיבר אליו יותר קסם התום המלודי משיר נוגה שאומר: "אולי התבגרנו אבל בחושך אהבנו כמו ילדים" וגם "מה שלא הורג אומרים שמחזק/ אבל בכל פעם שאת הולכת משהו בי שוב מת".
מה לעשות: היו זמנים. מיציתי את הקספרים של פעם. רציתי אותם קצת אחרת. אולי זו התחושה שבאה בעקבות  האלבום החדש הנפלא. אז למי שהיו ציפיות להחייאת הימים הטובים של "מופע הארנבות של ד"ר קספר" – זה קרה בערב הזה בגדול. לי היו ציפיות אחרות:  אני חיפשתי מופע ארנבות  ברוח האלבום הנ"ל. כזה לא קיבלתי.

שי להב: קלידים ושירה / אורן ברזילי: גיטרה ושירה / יובי חייבי: תופים / אורן זיו: בס ומחשב / אריאל פוליאקוב : גיטרה / הפקה מוסיקלית : אורי אבני

שירים: אינטרו, מנגינות, היא כל הסיפור, בואי דינה , יותר מדי, האש שלה, סקס, כמו כולם, מחרוזת (קומיקאים, רדיו ג'ו, אדום, ימות הקיץ) , שילה, בוקר חדש, הכל יהיה בסדר, לילה מושלם, השיר שלי, כל יום , עולם שקט, תראו אותי, שמלה אדומה , אחלום לנצח

צילום: מרגלית חרסונסקי

מנגינות – ביקורת אלבום

וידיאו: בוקר חדש

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן