מוקי-צילום-3-מרגלית-חרסונסקי-1

ילד של אבא

מוקי

מילים: דני ניב לחן: יאיא כהן אהרונוב עיבוד והפקה מוסיקלית: אורי אבני
4.5/5

לכל האבות (וגם האמהות) המאושרים בילדיהם. קחו את השיר הזה לדיסק במכונית, לנגן המוסיקה, לאייפון. מוקי כתב שיר אהבה יפהפה לילד שלו. למעשה, גם יאיא כהן אהרונוב הרגיש את מה שמוקי חש.
מוקי מרוגש עד קצות אצבעותיו. הרוס מאהבה. העיניים שמחוברות ללב. נותן לאהבה לשלוט בו: "ילד של אבא – רואה בך אותי,/ את הילד שהייתי בעצמי". כן, יש בזה משהו אי-רציונאלי טוטאלי. מוקי מרוכך. נכון שיש צער בעולם, אבל בשביל הילד הוא רואה רק משהו טהור וטוב – "תן לאהבה שלך להוביל אותך". מוקי יודע שזה לא תמיד אפשרי, שהילד שלו נכנס לעולם שהוא לעיתים קרובות אכזרי נורא, לא צודק. שישמיע שניים שלושה שירים מהרפרטואר שלו, כדי להשתחרר מאופוריה. אבל מוקי רוצה להישאר באופוריה, כמו כל אב מאוהב.
הראפר משבק ס' מדלג הפעם על הרע, מציע לילד הצעות ספק מרגיעות ("אל תפחד ליפול") שהמבוגר והמפוקח שבו, יודע שהן בדרך כלל לא מעשיות. אבל באהבה כמו באהבה לא השכל מדבר אלא הלב. כל מה שאב מאוהב רוצה לילדו. שיר פופ-היפ הופ מלודי מתוזמר להפליא שכולו לב, רגש טהור, טון רך-מתכוון זורם נפלא בערוץ הרדיו הידידותי בנתיב מיינסטרים שמוביל לכיוון אחד.



ילד של אבא, על מה אתה חולם?/ מה בוער לך בלב?/ וכמה טוב שבאת, ביחד זה שלם,
בעיניים שרואות הכול/ אין שום דבר כואב / שנים זולגות כמו מים/ ישר לשומקום/ לרוץ רחוק, להיות קרוב/ יום הופך ללילה ולילה שוב ליום/ להחזיק חזק ולעולם לא לעזוב.
כי זמן לא עוצר/ הוא עף, נשרף, מסך עשן/ היה לאילן/ תפוס ירח, שוט על ענן./ וזה הזמן שלך לזרוח/ ולדעת ולגעת בהכול/ לטרוף את העולם,/ אל תפחד ליפול./ ילד שלי, הכול מחכה רק לך./ ואבא כאן תמיד/ לחבק ולשמור אותך,/ עד סוף העולם אנ׳לא עוזב אותך/ ילד שלי, לך רק בדרך שלך.

ילד של אבא – רואה בך אותי,/ את הילד שהייתי בעצמי./ וכל מה שקורה לך/ מרגיש כאילו לי/ ללמוד שוב מחדש מה אני ומי/ קדימה והלאה, הכול נמצא בך/ וכל יום חדש הוא הבטחה./ בעולם הזה יש צער/ כמו שיש שמחה / תן לאהבה שלך להוביל אותך.
כי זמן לא עוצר/ הוא עף, נשרף, מסך עשן./ היה לאילן,/ תפוס ירח, שוט על ענן./ כי זה הזמן שלך לזרוח/ ולדעת ולגעת בהכול,/ לטרוף את העולם/ אל תפחד ליפול/ ילד שלי, הכול מחכה רק לך/ ואבא כאן תמיד/ לחבק ולשמור אותך/ עד סוף העולם אנ׳לא עוזב אותך/ ילד שלי, לך רק בדרך שלך.

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תגובה אחת

  1. ילד של אבא אפשר להרגיש שאני הבן של בורא עולם כמו שכתוב כרחם אב על בנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן