המגמה לייצר עוד "עדן בן זקן" אינה בעייתית כמו הפיכתה של מור לכוכבת מחומרים רדודים כמו השיר הזה. יגידו לי: מה אתה רוצה. הצעירה מייצרת מיליוני צפיות. קח את "תקרא לי מאמי", אחד הקודמים שלה – "להיט השטח הגדול של החודשים האחרונים" לפי הקומוניקט. (אני יודע מה זה "רכב שטח" מה המשמעות של "להיט שטח"?)
ישאלו: אתה מאשים את הקהל? אומר כך: לא מבין במיליוני צפיות. אני רק יכול לכתוב את דעתי על השירים שמספקים לעלמה מור. זהו עוד שיר כתוב רע על בחורה מאוהבת שמתלוננת על בן הזוג – "כל היום תצא ואז בערב שוב תופיע" – ומבקשת "לעצור הכל לחשוב על כלום". שירים אותה, שיחבק. ראש קטן קטן.
המוסיקה אינה מעידה על מצוקה. הזמרת צוהלת. גם ההפקה המוזיקלית והקצב האלקטרוני לוקחים אותה לאזור מקפיץ וחלול שאומר: מה חשובות המילים. תעשו שמח. אפשרות שניה הפחות מתקבלת על הדעת: פרודיה על אחת מטורללת שהופכת את העצב והעצבים לשמחה. מתאים לי יור לחזור על ביקורת שכתבתי על "מאמי": מי צריך עוד שברון לב מתבכיין בסלסולים מדושני עונג?
מה שברור הוא – הקול המסלסל משמש חומר ביד יוצרים העובדים לפי הזמנה. מבחינה זו, מפיקיה יודעים למי הם עמלים. כמה צפיות יש לשיר? ו 222,000 בעת כתיבת שורות אלו. אמיתי? – אז הם צודקים. כלומר – מבחינת השיקולים השיווקיים שלהם – שיחקו אותה.
במאי קליפ: דור אוחיון
אמצע השבוע, לא לכאן לא כאן/ וגעגוע שמציק לי כל הזמן
מצד אחד אתה נותן לי להרגיש כמו נסיכה
ומרגישה לבד תמיד כש'נגמרת השיח'ברים שלך תמיד אומרים עליך גבר
שיתן הכל רק מעצמו וגם מעבר/ תעצבן אותי ותוך שניה אתה תרגיע
כל היום תצא ואז בערב שוב תופיע
תן לי להרגיש אותך, ותרים אותי/ בא לי להכיר לך ת'שטויות שלי
כמו עם חברים שלך תיפתח איתי/ ותיקח ממני את כל הפחדים שבי
לא תמיד צריך סיבה/ לעצור הכל לחשוב על כלום
בינינו מה אישה רוצה/ תחבק אותי עד שנקום