מייקל ברוק Albino Alligator

מייקל ברוק Albino Alligator

אם מוסיקה היא סייסמוגראף של רגשות ומצבי רוח - מייקל ברוק הוא הכתובת.

4AD הליקון
0/5

תרגום אומנות הגיטרה של מייקל ברוק למוזיקת ​​פסקול המותחן ניאו-נואר שביים קווין ספייסי עשויה להיראות בחירה יוצאת דופן. עם זאת, עבודתו כאן הופכת לתערובת מעניינת של  ג'אז מעושן לשעת לילה מאוחרת, נגינת גיטרה  שזורה בשלל נגיעות אינסטרומנטליות מיוחדות.
אם מוסיקה היא סייסמוגראף של רגשות ומצבי רוח – מייקל ברוק הוא הכתובת. חלק מעבודותיו בעבר היו אתנו-אמביינט, אקספרימנטים עם מוסיקאים אתניים כיוסו נדור ועלי חאן. גם כאן ברוק משתף שלל נגנים שמוסיפים צבעים. פרט לגיטרה, ברוק מנגן במקלדת כמעט בכל הרצועות, וגם מוסיף אלמנטים של תכנות הבס ותופים. "אלבו גאטור" מדגיש את האופי השיתופי של הפרויקט, כאשר כמה משורותיו של כריסטיאן פורטה מהסרט נשמעים מעל הפעמון העדין של היצירה, המסופק במידה רבה על ידי כלי הקשה מכוונים של ג'ייסון לואיס.
"Preparation" מציג מהלכי הגיטרה העדינים של ברוק, המוביל למנגינה נוסח אניו מוריקונה "Arrival" פותח את האלבום ונותן את הטון לסרט ולדיסק בצורה נפלאה, ב -"Miscalculation" הטונים הקצרים של הסקסופון המנוגן הע"י חאפז מודירזאדה והנגינה המהירה של ג'ייסון לואיס על טבלה ותוף-תוף נותנים את הטון. נגיעה משובחת ולא צפויה מגיעה ברצועה האחרונה, כיסוי לקטע של הרולד ארלן "Ill Wind", עם ג'ימי סקוט ומייקל סטיפ בשירה ווקאלית ו – Flea על הבס.
ברוק הולך על קוקטייל ג’אז-בלוז-אמביינט ייחודי. הסולואים בגיטרה המיוחדת כמו ב"עיר איטית" ספוגי אווירה. TUNNEL מקרין תחושת בדידות עמוקה. בקטע Aftermath שומעים צליל צ’לו נאנק.  מייקל ברוק Albino Alligator – דיסק קליידוסקופי שנוצר כבתוך חלום.

מייקל ברוק פייסבוק

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן