מתן קליין Sound Tracks

Sound Tracks

מתן קליין

הפצה: הליקון
4.5/5

הצליל הברזילאי הקיים בנשמת החלילן מתן קליין פורץ מתוך הקטע הפותח את אלבומו הרביעי. Used to be a Bossa הוא קטע מבטא אוריינטציה של ג'אז מלודי רענן המנוגן בשמחת חיים באינטרקציה מופלאה עם הנגנים שהשתתפו בהקלטות האלבום, ביניהם  בולט עומרי מור בפסנתר.
הפתיח אינו מעיד על ההמשך. מתן קליין הוא יוצר אקלקטי בעל חושים מלודיים והרמוניים רחבי יריעה המפליג למחוזות לא צפויים. הבלדה  The Ritualist מעניקה מרחב התבטאות לאברי בורוכוב בבס. Doors פותח דלת נוספת לעולמו היצירתי של קליין. כניסת החליל בפתיחה מפתיעה, נועזת. תום אורן בפסנתר ואברי בורוכוב מתווים בהמשך אלתורים  שחוברים  בצורה  אורגנית לקומפוזיציה חדשנית –  ג'אז במיטבו. ב – Sort Of מציג מתן קטע מורכב שבחלקו הראשון משתחל יפה צליל הגיטרה של עופר גנור ובחלקו השני כיוון הרוח משתנה – לאלתור פסנתר חליל של עמרי מור ומתן קליין. Jinrikisha של ג'ו הנדרסון  מנוגן בעיבוד שאפתני. מקטעי הג'אז היותר מאתגרים, הפעם בנגינת הפסנתר המצוינת של תום אורן. An Umbrella For One יוצר את האיזון בג'אז מלודי איטי מענג. כנ"ל t&t הקצבי ברוח המוסיקה הברזילאית. מאלבומי הג'אז הטובים ביותר ששמעתי ממוסיקאי ישראלי, עשיר, מגוון, שילוב של פשטות ותחכום, מנוגן ברמות הגבוהות ביותר.

נגנים: מתן קליין – חליל, לחנים, עיבודים, עופר גנור – גיטרה, תום אורן ועומרי מור – פסנתר, אברי בורוכוב – בס, רועי אוליאל – תופים

Used to be a Bossa, The Ritualist, Doors, The Lizard of Oz, Sort Of, Jinrikisha, An Umbrella For One, t&t

כל הלחניםמתן קליין למעט Jinrikisha – ג'ו הנדרסון

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן