Thrill of It All - Sam Smith

The Thrill of It All

סם סמית'

הליקון
4/5

עידן הקצב האלקטרוני אינו יכול לבטל את ז'אנר בלדות האהבה המלנכוליות המסורתיות. הן תישארנה לנצח. שברון לב בפופ הוא רב שנתי. סם סמית של  In A Lonely Hour רב המכר של מכירת 2014 שר על אובדן האהבה אול על חיפושיה הנואשים. סם סמית' שר בחדש שלו שירי soulful על  המאהב הרומנטי הבודד הדואב. הסאגה הזו מתחילה ב – "Too Good At Goodbyes", שנכתב עם המפיק ג'ימי נייפס והרכב ההפקה סטארגייט.
הריגוש  מגיע מהתפלשות באומללות של אהבה,. 10 השירים אומרים מצוקת רגש גדולה. סם סמית' מצליח להביע כאב ענק במנעד הקולי שלו. שקוע בעצמו  וברחמים עצמיים, עובד  על הדכדוך והסנטימנטליות (כמו שאוהבים חשים בעיצומה  של פרידה). סמית' אינו מחפש מקוריות. הצלילים הפשוטים מתבססים על פורמטים מוכרים של סול,  גוספל וריתם אנד בלוז. התזמור מתבסס על  פסנתר מינורי, צליל מיתרים מחוברים להפקה מודרנית. הרמוניות קוליות בנוסח גוספל (Him). הוא מגיע לשיאי הרגש בדואט יפהפה עם YEBBA (אותה גילה ביוטיוב) בשיר No Peace ובשיר המסיים Pray המעוטר בקולות מקהלת גוספל.
השירים פרוזאיים מעט. אין כאן כמעט שירה צרופה (Poetry). קחו שורה כמו “real love is never a waste of time” – "אהבה אמיתית אינה  בזבוז זמן" אבל הבעיה הזו בטלה בשישים כי סמית שר כל שיר כמו הוא עניין של חיים ומוות.  הוא שר על כישלון האהבה הראשונה של חייו בשיר הפונה ל"אב קדוש" (Him) כאשר כהמקהלה  מעניקה לשיר את ההילה המתאימה. סם סמית' ייחודי בטווח הקולי והתחושתי שלו, הנע בין אינטימי לדרמטי. המפיקים של האלבום נתנו לעצמם מרחב תמרון על ידי התמקדות בשירה יוצאת דופן של הזמר.

  1. Too Good At Goodbyes
  2. Say It First
  3. One Last Song
  4. Midnight Train
  5. Burning
  6. HIM
  7. Baby, You Make Me Crazy
  8. (No Peace (feat. YEBBA
  9. Palace
  10. Pray

וידיאו: Too Goods At Goodbyes

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן