sexpistols-b.jpg

הסקס פיסטולס Bodies

סקס פיסטולס

ההופעה בבריקסטון 2007
4/5

זהו סיפור אמיתי על נערה מטורפת, פאולין שמה, אשר עקבה אחרי ג'וני רוטן (ג'וני ליידון), הסולן של הסקס פיסטלוס. פאולין התגוררה בסוכת עץ בחצר האחורית של מוסד לחולי נפש שנמצא בשכונה של רוטן. יום אחד היא התדפקה על דלתו של רוטן , עירומה לחלוטין, כשהיא מחזיקה בידה תיק פלסטיק ובתוכו עובר מת. היא סיפרה לרוטן, כי עשתה לעצמה הפלה, משום שלא רצתה בשום תינוק פרט לתינוק ממנו (מרוטן) לרוטן לא היו דעות נגד או בעד הפלה, אבל הוא השתמש בסיפור בשביל לספר על אנרכיה בממלכה.
את השיר הזה ביצעה הסקס פיסטולס , להקת הפאנק רוק הבריטית, ב-2007 במופע איחוד. שלא כמו הרבה להקות אחרות שהתאחדו, הסקס פיסטולס לא הכחישו, שהם עשו את זה רק בשביל דבר אחד – כסף. רוטן אמר עם זאת שהוא אוהב לשיר את השירים הישנים. "הם שירים שנונים, והם חלק בלתי נפרד מההסטוריה שעשתה הסקס פיסטולס"
ההופעה בבריקסטון 2007 הייתה נפלאה. הביצוע של Bodies (ראו מטה) היה חידוש של ממש לעומת 1977. כל ארבעת החברים מההרכב המקורי הגיעו להופעות. רוטן היה כה מאושר שהוא צעק לקהל: "זוהי הלהקה הטובה בעולם".
מאז ההופעות בפסטיבלים ב-2008, הלהקה לא שבה להתאחד אפילו להופעה אחת. ג'וני רוטן הקדיש את רוב זמנו להקים מחדש את Public Image Ltd, שאף הופיעה בישראל. השנה הוא חוזר להופיע באצטדיונים במופע שנקרא Jesus Christ Superstar ומצהיר שהוא יגלם את "הורדוס מלך היהודים". מכל מקום – עם הסקס פיסטלוס – "לא עוד. פיניש לעולמים". האם יעמוד בהצהרה?

**הסקס פיסטולס ( Sex Pistols) להקת הפאנק רוק הבריטית, הוקמה בלונדון בשנת 1975. הלהקה הייתה אחת החלוצות של סגנון הפאנק רוק במהלך שנות השבעים. למרות הקריירה הראשונית שלהם אשר נמשכה רק שנתיים וחצי במהלכה הלהקה הפיקה רק ארבעה סינגלים ואלבום אולפן אחד, הסקס פיסטולס, נחשבים לאחת מהלהקות המשפיעות ביותר בהיסטוריה של המוזיקה הפופולרית.
בהרכב היו: ג'וני רוטן (ג'ון ליידון) – סולן, סטיב ג'ונס – גיטרה, סיד וישס (ג'ון סיימון ריצ'י) – גיטרה בס, פול קוק – תופים., גלן מטלוק – גיטרה בס.

על הופעת ג'וני ליידון ו – Public Image Ltd בישראל

She was a girl from Birmingham/ She just had an abortion/ She was a case of insanity/ Her name was Pauline she lived in a tree
She was a no-one who killed her baby/ She sent her letters from the country/ She was an animal/ She was a bloody disgrace
Body I'm not an animal/ Mummy I'm not an abortion
Dragged on a table in a factory/ Illegitimate place to be/ In a packet in a lavatory/ Die little baby screaming
Body screaming fucking bloody mess/ It's not an animal it's an abortion
Body I'm not an animal/ Body I'm not an abortion

Throbbing squirm, gurgling bloody mess/ I'm not a discharge I'm not a loss in/ Protein I'm not a throbbing squirm Ah!
Fuck this and fuck that/ Fuck it all and fuck the fucking brat/ She don't want to baby that looks like that/ I don't want to baby that looks like that/ Body I'm not an animal/ Body I'm not an abortion
Mummy! Ugh!

 

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן