עומר אדם

עומר אדם – השם ישמרך מקורונה

חזות אנטי סטארית בג'ינס ונעלי התעמלות, צעדי ריקוד קטנים וחיוך של פרצוף של "אני חולם אותך תמיד מחייכת". גם ב"מהפכה של שמחה"

זאפה לייב בסלון
/5

עומר אדם פתח ב"לא ינוח ולא יישן שומר ישראל" מתוך "שיר למעלות" לפני שעברנו לחגיגות. אלוהים לפני הכל. לא ממש עצר את המגיפה, אבל תודה רבה לקורונה שהביאה את אדם הישר לסלון. שלחה לי הזמנה (הקורונה)  להופעה של הזמר הכי פופולארי בארצנו, אחרי שעד היום שום אמרגן/ יחצן לא הזמין אותי. לא היו לי תלונות. סיבתם – איתם, וכנראה שיש סיבה למה עומר אדם לא מת על מבקרים.
אז בעידן קורונה – לא צריך טובות. הוא הגיע הישר לכורסה. היה שווה? 40 דקות הופעה מיצו לי את הסיפור. חזות אנטי סטארית בג'ינס ונעלי התעמלות, צעדי ריקוד קטנים וחיוך של פרצוף של "אני חולם אותך תמיד מחייכת". גם ב"מהפכה של שמחה" הובהרה סיבת ההתכנסות, כשברקע נשמע המשפט – "העם אוהב קצב מזרחי", העם אוהב מזרחי, אבל לא רק.
מגיעים עד צמד המשוגעים של  המשפט  הייחודי "היית יפה כמו פרח שאסור היה לקטוף". תתבכיין על אהבות, זכרונות. נופים יפים של פעם. פעם היתה אהבה יפה, בואי ניזכר בה – "נברח רחוק מן השגרה כמו אז שהסתפקנו באושר הפשוט". מהו אושר פשוט? לא קונה את הריצות והבריחות האלו אל "האושר הפשוט" של פעם.
גם אם הוא "רחוק מכולם", מבקש האדם להוציא טלפונים לצלם את עצמנו בצ'יקי צ'יקי בם בם ולתייג.  כמה טוב שהמעבד גיא דאן  נתן משקל צליל הקלרינט של דויד דוידוב, וכמה דרייב הכניס איש ההקשה גלעד דוברצקי. בסוף הכל חולף שר אדם על אחת ששברה לו את הלב, אבל הוא לא יתן לה להשתלט לו על גל השמחה, ויארח את האח גל אדם לדאט של "שירו של שפשף" המוכר ממאיר בנאי. לקראת סיום לוחץ על דוושה עם "בג בג בג מי פור מור" המוכר ממהדואט (Beg) עם נטע ברזילי. לי הספיק. לא ממש התחננתי למור.

נגנים: גיא דאן – גיטרה באס, הפקה מוסיקלית, דרור מזרחי – גיטרה חשמלית, גלעד דוברצקי – כלי הקשה, ברק אהרון – תופים, דוד דוידוב – קלרינט, עידן שניאור – גיטרה, מאור תיתון – קולות, ניר יצקן – קלידים ומחשב
שירים: שיר למעלות, אחרי כל השנים, מביט  מהצד, מהפכה, שני משוגעים, רחוק מכולם, נמס ממך, תל אביב, בסוף הכל חולף, שירו של שפשף (עם גל אדם), חברות שלך, Beg, יעשו לנו כבוד, אוהבת אותי אמיתי

על סוד ההצלחה של עומר אדם

;

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן