פאר טסי ניב מנצור - עם כל הבלאגן

עם כל הבאלגן

פאר טסי וניב מנצור

מילים: אלון פרץ וניב מנצור לחן: אלון פרץ עיבוד והפקה מוזיקלית: אריק זנטי ואלון פרץ
4/5

היא לא צריכה שוב להתאהב. שתחזור אליו ככה כמו שהיא, כמו שהוא. הרי שניהם מבינים מה קורה. היה באלגן. נעשו טעויות, אבל הם בסך הכל בני אדם, ובני אדם שוגים ועושים בלאגנים. שתבין את הראש שלו ותחזור למרות הבלאגן. גברים בוכים, מנסים למחוק את מה שעוללו לנשים שלהן. ברור שהיה כעס גם איבוד שליטה. השיר לא מגלה מה בדיוק קרה. כולו ניסיון לשכנע את הגברת שהיתה איתו – לחזור ללא פחד.על רקע המחאה של נשים נגד אלימות גברים, נראה שלא הייתי סומך על כל הבטחה מהסוג הזה. היה בלאגן, איבד שליטה – הייתי ממליץ לה לא למהר לחזור, אפילו להתרחק.
לעצם השיר: אחלה מנגינה וקולות. לפחות לפי הטון של שני הגברים המזמרים, היא עלולה להשתכנע כי כוונתו של האוהב טהורה. צליל מינור בפתיחה, מכין את הרקע למפגש הרגש של פאר טסי וניר מנצור. הטנור של טסי הוא מיתר רגש שרץ לפני השיר. שני קולות יחד מטפסיים לפסגות הרגש החמים. הסלסול המשותף הופך את הבלאגן לבלדת דמעות רכה ומפייסת. כנראה נמשיך לשמוע עוד הרבה שירי התבכיינות נדושים, אנכרוניסטים ולא אמינים כאלה על אהבה נכזבת. מצד שני: הלחנים והקולות הם שמשאירים את בלדות הז'אנר האלה בחיים. תן לרגש לרוץ לפניך. בשביל לרגש לא צריכים הרבה יותר מזה.

תבואי עד אליי / אחרי שכבר שכחנו את הכל
אני לא רוצה יותר ליפול / לכעוס שוב על עצמי ולאבד שליטה
תבואי עד אליי / עם כל הטעויות אנחנו אנשים
ויש ימים שכל כך בא לי להגשים / לרוץ איתך, לרוץ איתך
עם כל הבאלגן בנינו / את חוזרת שוב אליי הכי קרוב
וכמה שעברנו שנינו / הכי טוב בשבילנו / לצלול מבלי לחשוב
עם כל הבלאגן בינינו / את אומרת יש לך אצלי מקום
וכמה שעברנו יחד / אין יותר שום פחד / לחזור בנו היום
תבואי עד אליי / את לא צריכה יותר סיבות להתאהב
כי אם מזמן נשבר לך קצת הלב / אני ארפה בך קצת מהכאב
ויש ממנו עד בלי דיי / זוכרת שאנחנו אנשים / ויש ימים שאין את מי להאשים
אוליי תבואי אליי, תבואי אליי / עם כל הבאלגן..

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן