פבלו אוכל וחברים

פבלו, אוכל וחברים

פבלו רוזנברג

דואטים מתוכנית הבישולי ם בערוץ 24
4/5

אין לך מתכון יותר משדרג לתוכניות בישול מאשר לתבל אותן במוסיקה. שידוך מיינסטרים ממדרגה ראשונה. פבלו רוזנברג הוא השושבין. יש לו את זה:  נעבכיות + סחבקיות + הומור מחבק. האלבום מהתוכנית בערוץ 24 הגיע עם מתכונים, אבל בלי ריח בישולים,  וזה טוב. נשארנו עם הדואטים.
כששני זמרים נפגשים, כשהלבבות השרים מתנים אהבים. כשני קולות חוברים לכתוב מחדש את השיר. דואטים מולידים מומנטים מרגשים, לעתים מעצימים את המקור לעיתים – מיותרים, אפילו מחרבים.
שמעתי 16 דואטים של פבלו עם זמרות וזמרים שונים. "כשאלך" עם דודו אהרון יצא נשכר מהדואט. פבלו מוסיף תחושת געגועים מחלחלת. כנ"ל ב"אל העולם שלך" עם רותם כהן, "דרך ארוכה" – עם גלי עטרי. הקולות מתחברים ומחלחלים. "מה שהלב בחר" עם קובי אפללו – מפגש יפה באמצע הדרך בין קולות ששרים מהלב במנעד תואם בניחוח קאונטרי. כנ"ל – "תבכי ילדה שלי" עם בנו מיכאל רוזנברג, "משהו ממני" עם הראל סקעת שנוסק לפסגת הרגש.
הדואטים עם שירי מיימון ב"השקט שנשאר", "האישה שאיתי" עם דויד ברוזה, "הרבה פנים" עם רמי קלינשטיין  – השאירו אותי לא נפעם בתחום הביצוע המקורי. "דרך השלום" מבליט ניגוד ווקאלי  בין פבלו לפאר טסי שהופך למסעיר בזכות עיבוד הפלמנקו. יותר אהבתי את החיבור היותר מעודן-מאופק בין פבלו לערן צור ב"פרפרי תעתוע".
את "קול מהשמיים" הייתי משאיר בשמיו של דוד ד'אור. השיר לחלוטין שיר שלו. כך גם את Gracias A La Vida עם יסמין לוי. זה הסולו שלה. היא אינה זקוקה לדואט הזה. לינה מחול שרה בעידון נפלא את Autumn Leaves בערבית. גם כאן צריך להשאיר לה ללכת עד הסוף. פבלו באנגלית  ממש מיותר.
סיכום: אפשר לצאת מהמטבח ומהסירים, ולהקשיב ללא ריח בישולים. יש כאן כמה דואטים, שאם נזקקו לתוכנית בישול בטלוויזיה כדי לקרום עור וגידים  – דיינו.

שירים: כשאלך עם דודו אהרון, קול מהשמים עם דויד ד'אור, השקט שנשאר עם שירי מימון, האישה שאיתי עם דויד ברוזה, אל העולם שלך עם רותם כהן, לילה טוב עם עילי בוטנר, דרך ארוכה עם גלי עטרי,  Dust In The Wind עם אבי סינגולדה, הרבה פנים עם רמי קלינשטיין, Gracias A La Vida עם יסמין לוי , דרך השלום עם פאר טסי , פרפרי תעתוע עם ערן צור, Autumn Leaves עם לינה מחול,  מה שהלב בחר עם קובי אפללו,  תבכי ילדה יפה עם מיכאל רוזנברג, משהו ממני עם הראל סקעת, נורמלי פבלו רוזנברג

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן