french montana montana

Montana

French Montana

אן.אם.סי
4/5

הראפר המרוקאי-אמריקני יליד קזבלנקה, מציג את עצמו בסרטון פרומו לאלבום "מונטנה"  מוקף בשורת נשים במגפיים אדומים בגובה הירך ובבורקות המכסות פניהן. הוא מכנה את הסיטואציה "התחברות לשורשים המוסלמיים שלו". ה"שורשים" מתארכים ל-18 שירים,  וכשמדובר בקידום מכירות, פרנץ' מונטנה, האורחים רצויים מאוד, ביניהם דרייק, פוסט מלון, בלו פייס, קארדי בי, קודאק, כריס בראון, ASAP Rocky. כמו אצל DJ Khaled ברוב האלבומים שלו אתה מקבל הופעות אורח בשפע, מה שאומר, שהוא או מאוד ידידותי או עשיר מאוד.
מכל מקום, כל מי שיצטרף למסיבה, יקבל כמה קטעים ששווים האזנה שניה ושלישית. "Wanna Be" מכניס למסיבה שלו ברגאטון מרענן.  קחו את No Stylist עם מעט עזרה מדרייק (מוסיף משפט קצר),  שיצא כסינגל. פרנץ' נשמע כאן סולידי, מסוג השירים שייכנס לפנתיאון של הראפ. עוד אחד שראוי להאזנה שניה – Wiggle It, בו מונטנה עוסק בקשר שבין כסף ומין.
I'ma bounce this ass for a rich ass nigga
I'ma get a bag, old gold ass digger
You can't fuck with me if you ain't got that cash
You wanna see some ass?
מונטנה מגוון את המוסיקה.
כשאתה נותן לפרנץ' מונטנה שיר עם קצב קריבי – הוא בלתי מנוצח. כך זה ב – "Writing on the Wall" המוגש בעזרת  Rvssian ופוסט מאלון בתוספת משפט של קארדי ב. מונטנה מנסה להפגין ורסטיליות, אך זהותו הולכת לאיבוד עודף. זו בעיה שעומדת בפני הראפר לעתים קרובות, ובעוד היכולת שלו לאחד כוחות רבים תחת קורת הגג שלו שמזכה אותו במספר לא מבוטל של להיטים, זה עדיין אינו  מספיק כדי להציג תעודת זהות יצירתית של ממש. האם הביקורת מזיזה למונטנה? – הוא ימשיך לצחוק כל הדרך לטופ אופ דה ראפ.

Writing On The Wall

Wiggle It

Side A
1. Montana
2. Suicide Doors
3. 50’s & 100’s
4. What It Look Like
5. Lifestyle
6. Salam Alaykum
7. That Way
8. Say Goodbye
9. Coke Wave Boys

Side B
1. Writing On The Wall
2. Out Of Your Mind
3. Wanna Be
4. Twisted
5. Hoop
6. No Stylist
7. Wiggle It
8. Slide
9. Saucy

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

שיתוף ב facebook
share

0 אהבו את זה

גלריית תמונות

שיתוף הפוסט

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכתבות המומלצות

המשך קריאה לפי סגנונות

דילוג לתוכן